Assassin's Creed Valhalla - anomalia animusa: Lincolnscire (Anglia)
Ruiny bazyliki, znalezienie i rozwiązanie zagadki animusa.
W angielskim regionie Lincolnscire w Assassin's Creed Valhalla czeka na ciebie kolejna anomalia animusa, zlokalizowana wokół Ruin bazyliki. Z tej strony dowiesz się jak znaleźć miejsce rozpoczęcia anomalii, a także w jaki sposób rozwiązać tę zagadkę.
By rozpocząć tę aktywność, udaj się do południowo-wschodniej części Lincolnscire (1), gdzie znajdziesz Ruiny bazyliki. Tam też, na podwyższeniu, znajdziesz symbol (2) do uruchomienia tej anomalii.
Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, podejdź do projektora (3) z lewej strony i obróć go w prawo, by rzucał promień na zwierciadło (4).
Podążaj za nową ścieżką, wejdź na platformę i aktywuj zwierciadło (5). Przesuń promień w lewo, ustawiając go na rozdzielaczu (6).
Zejdź na dół i wdrap się na prostokątny blok (7). Na górze trafisz na kolejne zwierciadło. Wejdź z nim w interakcję i obróć je w prawą stronę. Ustaw wiązkę światła na nieaktywny blok (8) stojący na ziemi.
Zeskocz teraz na dół i dostań się na blok, który przed momentem aktywowałeś przy pomocy zwierciadła. Z niego wyjdź na kolejną konstrukcję, gdzie stać będzie następne zwierciadło (9). Aktywuj je i ustaw promień na nieaktywny blok (10) poniżej twojej postaci.
Zeskocz teraz na wspomniany, aktywny już blok i przebiegnij po konstrukcjach na wprost, unikając czerwonych laserów. Na końcu ścieżki czeka kolejne zwierciadło. Wejdź z nim w interakcję i ustaw je tak, by oświetlało wiszący w oddali obiekt (11).
Wróć teraz do poprzedniego zwierciadła (12), wejdź z nim w interakcję i ustaw jego wiązkę tak, by oświetlić ostatni wiszący obiekt (13).
Zejdź na ziemię i wdrap się po murze (14) na górę. Następnie kontynuuj wspinaczkę po niedawno aktywowanych blokach, by dotrzeć na szczyt i aktywować symbol, co zakończy tę anomalię.
Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa
Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja