Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Snothinghamscire (Anglia)
Anomalia animusa w Bruidun Hill, sposób przejścia.
Snothinghamscire to kolejny region w Assassin's Creed Valhalla, w którym znajdziesz anomalię animusa. Tutejsza aktywność z tej grupy mocno wyróżnia się jednak na tle innych. Na niniejszej stronie znajdziesz sposób przejścia tej dość skomplikowanej zagadki.
By rozpocząć tę anomalię animusa, udaj się do Bruidun Hill (1) w południowej części regionu Snothinghamscire i wejdź w interakcję z runą, co pozwoli rozpocząć aktywność. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wdrap się na ruiny wieży (2).
Wspomniana we wstępie różnica polega na tym, że większość tutejszych projektorów przerywa co chwilę swoją pracę. Oznacza to, że podświetlane przez nie obiekty będą przez większość czasu aktywne (3), lecz co ustalony interwał staną się nieaktywne (4) - przez co postać przez nie przeleci i spadnie na ziemię.
Z wieży na której stoisz przebiegnij po kolejnych stopniach, poczekaj aż obiekt przed tobą zostanie rozświetlony i szybko przeskocz po nim na kolejną platformę. Obróć się w lewą stronę i doskocz do ruchomego zwierciadła (5). Wejdź z nim w interakcję i przesuń je w prawo, do samego końca ścieżki. Wróć teraz na poprzednią platformę, a z niej doskocz do projektora (6). Ustaw go tak, by świecił na zwierciadło, które przed momentem ustawiłeś.
Dzięki temu wiązka odbije się pod odpowiednim kątem i odblokuje dalsze przejście po pionowej ścianie (7). Stań przy niej i poczekaj. Wskocz na nią w momencie, gdy zostanie rozświetlona przez wiązkę. Dzięki temu zdążysz wdrapać się na jej szczyt i przeskoczyć na kolejny obiekt, zanim ściana zniknie.
Zbliż się do ruchomego zwierciadła (8) i przesuń je w lewo, a następnie pociągnij delikatnie do siebie, by stanęło na drodze wiązki (9) nadchodzącej z projektora z lewej strony.
Pozwoli ci to rozświetlić platformę przed tobą. Wskocz na nią i dostań się do projektora (10). Obróć go w taki sposób, by rozświetlić pobliską kładkę (11).
Wróć do miejsca z ruchomym zwierciadłem i przesuń je w prawo w taki sposób, by wróciło do oryginalnej pozycji (12). Dzięki temu wpadnie w nie wiązka z lewej strony, która zostanie odbita na wprost, na kładkę przed tobą.
Dwie wiązki padające na kładkę uczynią ją stabilną, co pozwoli ci dotrzeć do drugiego projektora (13). Zbliż się do niego i ustaw go tak, by rozświetlał pionowy obiekt w oddali (14).
Idź teraz w stronę wspomnianego pionowego bloku i wdrap się na górę - pamiętaj, by rozpoczynać wspinaczkę zaraz po tym, jak wiązka światła doleci do obiektu. Przeskocz po kolejnej kładce, by trafić do miejsca z dwoma projektorami. Prawy (15) ustaw tak, by rozświetlał kwadratowy obiekt (16), lewy (17) z kolei wyceluj na obiekt w kształcie litery L (18).
Przejdź teraz po utworzonej ścieżce, by dotrzeć do ruchomego zwierciadła (19). Przesuń je delikatnie w lewą stronę i pociągnij do tyłu, by wiązka światła w nie wpadała i dolatywała do pionowego obiektu w oddali (20).
Wróć teraz do miejsca z dwoma projektorami i ustaw je w oryginalnej pozycji - by oświetlały platformę, po której tutaj doskoczyłeś. Wdrap się niej, a następnie wspinaj się po kolejnych elementach - wraz z rozświetlonym niedawno pionowym obiektem - by trafić do końca ścieżki. Aktywuj znajdującą się tam runę, by zakończyć tę anomalię animusa.
Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa
Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja