Assassin's Creed Valhalla bez systemu losowego łupu z Origins i Odyssey
Każdy przedmiot będzie unikalny.
Twórcy Assassin's Creed Valhalla ujawnili, że w produkcji zabraknie znanego z poprzednich części - Origins i Odyssey - systemu losowo generowanego łupu.
- Każdy element wyposażenia w grze jest unikalny i może być ulepszany. Jeżeli gracz znajdzie przedmiot, może się nim cieszyć i używać przez długi czas. (…) To zupełnie inne podejście niż we wcześniejszych grach - tłumaczy reżyser narracji, Darby McDevitt, w rozmowie z pismem Official PlayStation Magazine.
W artykule, którego częścią był wywiad z deweloperem, dziennikarze magazynu zaznaczyli, że autorzy zrezygnowali z systemu obecnego w Origins i Odyssey. Każdy zdobyty sprzęt będzie można zaś wykorzystywać przez całą przygodę.
Assassin's Creed Valhalla zadebiutuje pod koniec 2020 roku na PC, PS4, Xbox One, PS5 i Xbox Series X. Akcję osadzono w czasach wikingów, a produkcja wyróżni się między innymi unikalną strukturą narracji, czyli sposobem prezentowania fabuły.
Źródło: PushSquare