Skip to main content

Assassin's Creed Valhalla bez systemu losowego łupu z Origins i Odyssey

Każdy przedmiot będzie unikalny.

Twórcy Assassin's Creed Valhalla ujawnili, że w produkcji zabraknie znanego z poprzednich części - Origins i Odyssey - systemu losowo generowanego łupu.

- Każdy element wyposażenia w grze jest unikalny i może być ulepszany. Jeżeli gracz znajdzie przedmiot, może się nim cieszyć i używać przez długi czas. (…) To zupełnie inne podejście niż we wcześniejszych grach - tłumaczy reżyser narracji, Darby McDevitt, w rozmowie z pismem Official PlayStation Magazine.

Zobacz na YouTube

W artykule, którego częścią był wywiad z deweloperem, dziennikarze magazynu zaznaczyli, że autorzy zrezygnowali z systemu obecnego w Origins i Odyssey. Każdy zdobyty sprzęt będzie można zaś wykorzystywać przez całą przygodę.

Gracze skorzystają też z łodzi

Assassin's Creed Valhalla zadebiutuje pod koniec 2020 roku na PC, PS4, Xbox One, PS5 i Xbox Series X. Akcję osadzono w czasach wikingów, a produkcja wyróżni się między innymi unikalną strukturą narracji, czyli sposobem prezentowania fabuły.

Źródło: PushSquare

Zobacz także