Skip to main content

Assassin's Creed Valhalla - Gambit opata: kradzież wiadomości wysłannika

Początek wątku w Cent.

Po zdaniu raportu o Sciropescire pora wybrać kolejny region, gdzie zawrzesz sojusz. Naturalnym wybrem jest Cent na południowym-wschodzie - też na 130 poziom mocy, podobnie jak poprzedni region.

Gdy wybierzesz Cent na mapie sojuszów, aktywuje się pierwsze zadanie. Musisz spotkać się z Basimem w Konwencie Świętego Hadriana (1). Najlepiej wybierz szybką podróż do Lunden, a stamtąd pojedź do celu.

Basima zlokalizujesz dzięki krukowi. Rozmawia z jednym z zakonników. Podejdź do niego, by rozpoczęła się scenka. Po scence podążaj za nim i słuchaj konwersacji. Dotrzecie do opata Cyneberta.

Po rozmowie musisz udać się samodzielnie na południe, niedaleko, do gospody Tonbridge (2). Znajduje się niedaleko terenu wrogów, więc użyj kaptura i uważaj, by nie napatoczyć się na żołnierzy wroga - jest tu mało patroli, więc unikanie ich nie będzie trudne.

Na miejscu musisz wypytać o wysłannika mężczyznę zamkniętego w pokoju w gospodzie. By otworzyć drzwi, wyjdź poza budynek i zniszcz belkę blokującą wejście (3) strzałą. Potem możesz po prostu wejść do pomieszczenia i porozmawiać z mężczyzną.

Następnie musisz jeszcze wypytać ludzi w okolicy o barda. Rozmówcy mają ikonę dialogu (4) przy głowach, więc łatwo ich odnaleźć. Gdy porozmawiasz z jednym z mieszkańców przy gospodzie, dowiesz się, że bard odszedł w stronę rzeki. Znajdziesz go pod mostem.

Przenieś barda do wody (5), by się obudził. Wypytaj go o wysłannika królewskiego. Dowiesz się, że jest dosyć daleko - w Dover, na wschodzie, nad morzem. Musisz się tam udać. Po drodze odblokuj punkty szybkiej podróży - przydadzą się później.

Gdy dotrzesz do celu, użyj kruka, a podświetli się obszar (6), w którym znajdziesz wysłannika. Może być w losowym miejscu - może być w budynku lub spacerować na zewnątrz.

Teoretycznie możesz zakraść się i próbować ukraść wiadomość, ale nie jest to opłacalne. Nie zaczynaj jednak otwartej walki ze strażnikami, dopóki nie zauważysz wysłannika (7). Zabij go z łuku, a potem pozbądź się innych. Możesz też próbować chować się w wysokiej trawie za chatką i eliminować też po cichu strażników.

Gdy Eivor zdobędzie i przeczyta wiadomość odebraną wysłannikowi królewskiemu, misja się zakończy.

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Raport o Sciropescire: z powrotem do Randvi

Zobacz także