Skip to main content

Assassin's Creed Valhalla - Marionetki i więźniowie: porwanie Tedmunda

Gdzie jest cel.

Po misji Gambit opata musisz wrócić do Cyneberta, który znajduje się w miejscowości Folcanstan na zachodzie. Po prostu udaj się tam konno. Cynebert jest w porcie i rozmawia z Basimem.

Gdy dotrzesz do mężczyzn (1), porozmawiaj z nimi. Otrzymacie nowy cel - porwanie niejakiego Tedmunda.

Idź za Basimem, aż dotrzecie do koni. Wsiadaj na jednego i jedź za towarzyszem. W końcu zbliżycie się do wioski. Użyj kruka, by dostrzec obszar misji. Najpierw musisz wejść do domku na obrzeżach niebieskiej strefy (2).

Skradając się, możesz bez problemu zakraść się do domku nawet przez środek lokacji. Wystarczy tylko unikać wrogów. Cywile nie zwracają na was uwagi. Z domku zabierzcie klucz i udajcie się do głównego budynku. Wystarczy poczekać, aż strażnik odejdzie i wejść głównymi drzwiami (3).

W środku znajdziecie Tedmunda. W naszym przypadku był nieco zabugowany - leżał na łóżku (4) i nie chciał się podnieść. Powinniście jednak być w stanie go związać. Jeśli zacznie uciekać, wystarczy go raz uderzyć.

Kiedy zwiążesz Tedmunda, po prostu chwyć go i wynieś na zewnątrz - tylnym wyjściem. Jeśli przeszkodzi ci jakikolwiek wróg, po prostu pozbądź się go. Jeśli wywołasz alarm, nic się nie stanie.

Idź z Basimem za wioskę, do oznaczonego miejsca (5). Poczekaj na scenkę przerywnikową z Cynebertem.

Po scence musicie podejść do położonego niedaleko obozu Normanów. Na miejscu zastaniecie grupę wrogów (6). Zlikwiduj wszystkich.

Po walce porozmawiaj z ocalonymi Normanami. Później automatycznie włączy się kolejna scenka przedstawiająca rozmowę Eivor z Basimem w nocy. Później zacznie się kolejna misja.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Kto pociąga za sznurki: łańcuch morski, szturm na Roucistre

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Gambit opata: kradzież wiadomości wysłannika

Zobacz także