Skip to main content

Assassin's Creed Valhalla - muchomor: Eurviscire (Anglia)

Zagadka z muchomorem w regionie Eurviscire, walka z wilkami i dzikami.

Region Eurviscire w Assassin's Creed Valhalla to kolejne miejsce, w którym trafisz na aktywność z muchomorem. Tak jak miało to miejsce w przypadku ostatnich kilku angielskich części świata, tutaj także nie czeka na ciebie zagadka do rozwiązania, a walka. Z niniejszej strony dowiesz się gdzie aktywować muchomora w Eurviscire i jak poradzić sobie z przeciwnikami.

Tutejszy muchomor znajduje się w północno-wschodniej części Eurviscire (1), niedaleko granicy z regionem Jorvik. Grzyby (2) rosną w dość niecodziennym miejscu - na środku zamarzniętego jeziora. Zbliż się do nich i wejdź w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, pojawią się wrogowie. Czeka cię tu walka z grupą wilków i opancerzonych dzików (3). Starcie z nimi nie różni się niczym od tych, w których brałeś udział na mapie świata - jedyną różnicą jest znacznie większa wytrzymałość na obrażenia wspomnianych dzików.

Staraj się eliminować wrogów jednego po drugim, by jak najszybciej zmniejszyć ich liczebność. Nie zadają oni dużych obrażeń, jednak w grupie sieją straszny zamęt, przez co ciężko wykonać ruch bez otrzymania ciosu.

W razie konieczności pamiętaj, by odbiec od wrogów na kilkanaście metrów - wilki są szybsze od dzików, dotrą więc do ciebie przed nimi, co pozwoli ci zadać im trochę obrażeń zanim znów zrobi się zbyt tłoczno. Aktywność ta dobiegnie końca jak tylko wszyscy wrogowie padną na ziemię.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie muchomory

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Zobacz także