Skip to main content

Assassin's Creed Valhalla otrzyma szersze opcje skalowania przeciwników

Pięć ustawień.

  • Assassin's Creed Valhalla otrzyma we wtorek kolejną aktualizację
  • Twórcy rozszerzą opcje skalowania poziomów przeciwnika
  • Są też plany na łatanie błędów

Ubisoft poinformował na Twitterze, że już w następny wtorek - 27 lipca - Assassin's Creed Valhalla otrzyma kolejną aktualizację, wprowadzającą między innymi rozbudowane ustawienia skalowania poziomów przeciwników.

Gracze będą mogli wybrać jedną z pięciu opcji: Standard, Stałe skalowanie, Trudniejsze skalowanie, „Koszmarne” skalowanie oraz Off, czyli całkowite wyłącznie opcji, co powinno znacznie ułatwić zabawę.

Rzut oka na szykowane opcje

Jeśli wybierzemy ostatnie ustawienie, przeciwnicy będą na poziomie wynikającym bezpośrednio z regionu, w którym się znajdują. Nowość przyda się zapewne najbardziej rozbudowanym postaciom, które w późniejszych etapach przygody nie natykają się obecnie na zbyt wielkie wyzwanie.

Deweloperzy - po krytyce ze strony graczy - wprowadzili skalowanie w Valhalli już kilka miesięcy temu, lecz przeciwnicy nigdy nie „wyprzedzają” naszego bohatera. Funkcji nie można też wyłączyć, więc nadchodząca aktualizacja po prostu rozbuduje dostępne funkcje.

Wcześniej w tym tygodniu - w środę - produkcja otrzymała już mniejszą aktualizację, naprawiającą problem z boosterami kupowanymi we wbudowanym sklepiku. Tych w niektórych okolicznościach nie dało się używać, co zostało załatane.

Nadchodząca łatka 1.3.0 powinna wyeliminować kolejne usterki, także w rozszerzeniu Gniew Druidów, gdzie w jednej z misji niekiedy nie można podnieść ważnego klucza.

Zobacz także