Assassin's Creed Valhalla otrzyma szersze opcje skalowania przeciwników
Pięć ustawień.
- Assassin's Creed Valhalla otrzyma we wtorek kolejną aktualizację
- Twórcy rozszerzą opcje skalowania poziomów przeciwnika
- Są też plany na łatanie błędów
Ubisoft poinformował na Twitterze, że już w następny wtorek - 27 lipca - Assassin's Creed Valhalla otrzyma kolejną aktualizację, wprowadzającą między innymi rozbudowane ustawienia skalowania poziomów przeciwników.
Gracze będą mogli wybrać jedną z pięciu opcji: Standard, Stałe skalowanie, Trudniejsze skalowanie, „Koszmarne” skalowanie oraz Off, czyli całkowite wyłącznie opcji, co powinno znacznie ułatwić zabawę.
Jeśli wybierzemy ostatnie ustawienie, przeciwnicy będą na poziomie wynikającym bezpośrednio z regionu, w którym się znajdują. Nowość przyda się zapewne najbardziej rozbudowanym postaciom, które w późniejszych etapach przygody nie natykają się obecnie na zbyt wielkie wyzwanie.
Deweloperzy - po krytyce ze strony graczy - wprowadzili skalowanie w Valhalli już kilka miesięcy temu, lecz przeciwnicy nigdy nie „wyprzedzają” naszego bohatera. Funkcji nie można też wyłączyć, więc nadchodząca aktualizacja po prostu rozbuduje dostępne funkcje.
Wcześniej w tym tygodniu - w środę - produkcja otrzymała już mniejszą aktualizację, naprawiającą problem z boosterami kupowanymi we wbudowanym sklepiku. Tych w niektórych okolicznościach nie dało się używać, co zostało załatane.
Nadchodząca łatka 1.3.0 powinna wyeliminować kolejne usterki, także w rozszerzeniu Gniew Druidów, gdzie w jednej z misji niekiedy nie można podnieść ważnego klucza.