Assassin's Creed Valhalla - Zagadki i wskazówki: poszukiwania i druid
Co się stało z Tewdwre.
Zaraz po misji Pierwsza noc Samhain ockniesz się w domu Tewdwre'a. Coś ewidentnie się wydarzyło, a twój nowy znajomy zniknął. Musisz zbadać wszystkie wskazówki. Użyj zmysłu Odyna.
Zbadaj wskazówki podświetlone na niebiesko. Przesuń półkę (1) w lewo, by odblokować przejście. W kolejnym pomieszczeniu rozbij dzban (2), by podnieść najważniejszą wskazówkę. Gdy zbadasz wszystko, zacznie się scenka.
Wyjdź z budynku, a zacznie się scenka - a po niej walka z paroma przeciwnikami. Pokonaj ich, a potem idź do drugiej części miasta, za rzeką. Tam musisz porozmawiać z Modron (3). Jest na wzgórzu między chatkami.
Gdy porozmawiasz z wiedźmą, wyśle cię na poszukiwania druida, niejakiego Halewyna. Nie jest oznaczony na mapie ikoną. Musisz udać się w okolice jeziora na wschodzie - gdy się zbliżysz i użyjesz kruka, bez problemu dostrzeżesz chatkę druida (4).
Podejdź do frontowych drzwi chatki. Gdy zapukasz, Halewyn nie będzie chciał otworzyć. Dlatego musisz po prostu założyć kaptur - masz jeszcze wyposażoną maskę z wcześniejszej misji, która przekona druida.
Porozmawiasz z mężczyzną, a potem musisz podjąć się próby ognia. Strzałami podpal wszystkie kukły (5). By podpalić strzałę, po prostu podejdź z naciągniętą strzałą do ognia.
Po pomyślnym wykonaniu zadania porozmawiaj z druidem, a będziesz musiał odpowiedzieć na kilka pytań. Nie możesz wybrać żadnej odpowiedzi zanim nie wejdziesz do jego chatki i nie przyjrzysz się przedmiotom podświetlonym na niebiesko (6) po użyciu zmysłu Odyna. Dlatego po każdym pytaniu szukaj wskazówek, a potem jedyna słuszna odpowiedź po prostu pojawi się do wyboru.
Gdy odpowiesz na trzecie pytanie druida, misja się zakończy.
Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Skradziony król: odszukaj Gwilima
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Pierwsza noc Samhain: Gunnar i Tewdwre