Assetto Corsa Competizione z odświeżoną fizyką i nowym DLC
Spore zmiany w oponach i zawieszeniu.
Uważane za jeden z najlepszych symulatorów wyścigowych na rynku Assetto Corsa Competizione otrzymało właśnie ważną aktualizację na PC, która wprowadza szereg zmian do modelu jazdy. Zmieniono między innymi fizykę opon i zawieszenia.
Twórcy z Kunos Simulazioni udostępnili aktualizację 1.9, która może sporo namieszać w świecie wirtualnych wyścigów. Największe zmiany dotknęły fizyki opon, które przede wszystkim kładą kres niemożliwym do osiągnięcia w rzeczywistości ustawienia dającym nieuczciwą przewagę podczas wyścigów sieciowych.
Zmiany dotyczą przede wszystkim symulacji odkształcania i nagrzewania opon, ich oporu czy przyczepności. Wprowadzono też sporo poprawek do fizyki podwozia, w tym do granicznych wartości skoku zawieszenia i amortyzatorów. Usprawniono logikę systemów elektronicznych TC1, TC2 i ABS, symulację hamowania silnikiem oraz mapowanie aerodynamiczne pojazdów.
Jednocześnie zadebiutowało płatne rozszerzenie zatytułowane 2023 GT World Challenge Pack, w którym znajdziemy między innymi trzy nowe auta - Lamborghini Huracán GT3 EVO2, Ferrari 296 GT3 i Porsche 911 (992) GT3 R, a także nowy tor Circuit Valencia Ricardo Tormo oraz zestaw malowań. DLC kosztuje na Steamie 59 zł. Dodatek zostanie udostępniony na PS5 i Xbox Series X/S w późniejszym terminie, ale na starszych PS4 i Xbox One będzie całkowicie niedostępny.
Zmian i poprawek w aktualizacji 1.9 jest znacznie więcej, a pełną ich listę znajdziecie w poście na oficjalnym forum Assetto Corsa Competizione. Gra dostępna jest na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S, przy czym twórcy stopniowo wycofują się ze wsparcia maszyn poprzedniej generacji.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.