Atlas Fallen - Miasto Słońca (1)
Otwieramy wrota do stolicy Dzikich Ostępów.
Miasto Słońca to pierwsza z misji fabularnych w trzecim obszarze gry Atlas Fallen. Gdy wydostaniemy się z Podziemi Bastengaru, naszym celem stanie się otwarcie miejskiej bramy. Umożliwi to nam spotkanie się z Arifem na ulicach Lithesty.
Misja rozpocznie się automatycznie, gdy wyjdziesz z Bastengaru na otwarte zbocze Dzikich Ostępów. Porozmawiaj najpierw z Khendrą, która czeka tuż przed jaskinią. Przywódczyni poinformuje nas, że w Litheście czeka na nas Arif z raportem.
Udaj się w kierunku północnym na plac miejski przed murami stolicy. Będzie to dla ciebie pierwsza okazja, aby poznać Dzikie Ostępy, więc korzystaj z mapy w razie problemów z nawigacją. Przed bramą porozmawiaj ze strażnikiem. Gdy odprawi nas z niczym, skieruj się w stronę górskiej świątyni kapłanów, na wschód od miasta.
Na najwyższym piętrze odnajdź miejsce urzędowania najwyższego kapłana. Porozmawiaj z nim. Po rozmowie musimy odnaleźć beczki z olejem, który wykorzystamy do zapalenia zniczy sygnalizacyjnych. Beczki (1) odnajdziesz na jednym z górnych pięter, na prawo od schodków. W pobliżu dostrzeżesz klęczących kapłanów.
Gdy zdobędziesz potrzebny olej, udaj się na wycieczkę po okolicy, aby zapalić trzy charakterystyczne znicze. Znicze są oznaczone na mapie. Po pomyślnym roznieceniu ognia w każdym z wyznaczonych miejsc, wróć do najwyższego kapłana i jeszcze raz z nim porozmawiaj.
Teraz ponownie udaj się na plac miejski. Aby ostatecznie utorować sobie drogę do miasta, musisz pokonać Skoczka (2). Przede wszystkim, wykorzystuj momenty, gdy wykonuje szerokie zamachy i wysoko skacze. Wtedy możesz wcisnąć przycisk parowania, co umożliwi unieruchomienie stwora. Wtedy wyprowadzaj jak najwięcej ciosów. Wykorzystuj uniki, kiedy demon atakuje niebieskimi uderzeniami, gdyż one odbierają impet. Po walce porozmawiaj ze strażnikiem, który wpuści cię do środka.
Spis treści: Atlas Fallen - Poradnik, Solucja