Skip to main content

Atlas Fallen - Od wiary do zaufania

Przemierzamy podziemia Bastengaru.

Kolejną lokacją, którą poznajemy w grze Atlas Fallen są legendarne jaskinie Bastengaru, gdzie w przeszłości chronili się buntowniczy rycerze. Naszym zadaniem będzie rozmowa z Khendrą, zbadanie Zatopionego Miasta Lothville, zdobycie informacji na temat zaginionej Valery oraz uwolnienie Arifa z więzienia.


Na tej stronie:


Rozmowa z Khendrą i cel opcjonalny

Na początku misji udaj się do przywódczyni Khendry, która znajduje się w Sali Obrad (1) ulokowanej w najwyższym piętrze Bastengaru. Po rozmowie otrzymasz cel główny i opcjonalny.

Tym drugim są odwiedziny u Arifa, który aktualnie przebywa w celi (2). Możesz dla niego wykonać zadanie dodatkowe. Jeżeli tego nie zrobisz, możesz nie mieć już potem możliwości jego wykonania.


Zatopione Miasto Lothville i Palownik

Wróćmy do głównego zadania. Musisz zejść na sam dół jaskiń, udać się w stronę Zatopionego Miasta Lothville i przeszukać pałac (3), w którym kręciła się Valery. Kiedy dotrzesz do osady, kieruj się jej prawą stroną do zniszczonego mostu. (4)

Przeskocz nad sporą przepaścią i wejdź do olbrzymiego pałacu. Zeskocz na dolny poziom, gdzie widoczny jest fragment kowadła. Tutaj rozpoczniesz walkę z wielkim demonem – Palownikiem. Stwór charakteryzuje się tym, że szybko porusza się i posiada olbrzymie żądło (5).

Najlepsza taktyka na Palownika to ciągłe odskakiwanie do boku, przygotowanie się na parowanie w momencie, gdy on sadowi się do skoku oraz uzbrojenie się przed walką w kamienie wzmacniające naszą wytrzymałość i zdolności obronne. Warto też uzbroić się w Piaskowy Bicz, bo jest to broń, która ma największy zasięg spośród dostępnych w grze.

Po walce wyciągnij kowadło z podłogi i porozmawiaj z Nyaalem. Zbierz część Rękawicy i skieruj się do bocznego pomieszczenia na dolnym poziomie, gdzie znajdziesz skrzynie ze wskazówkami dotyczącymi Valery oraz kolejną część do Rękawicy (7) w obozie badawczym.


Powrót do Khendry i uwolnienie Arifa

Teraz posiadasz trzy odłamki Rękawicy, więc idź do kowadła i ulepsz Skok Powietrzny. Dzięki potrójnemu skokowi przeskocz nad przepaścią, w miejscu zniszczonego mostu i tą samą drogą wróć do siedziby Khendry. Porozmawiaj z przywódczynią. W trakcie rozmowy zezwoli nam na oswobodzenie Arifa. Udaj się do jego celi więziennej. Po krótkiej rozmowie przeniesiecie się do Sali Obrad.

Razem z Arifem i Khendrą ustalicie dalszy plan działania. Aby go wdrożyć musimy opuścić Bastengar. Wyjdź z Sali Obrad i kieruj się długim mostem, na którego końcu jest mnóstwo światła. Idź dalej aż dotrzesz do wyjścia z jaskiń. Tym samym zakończysz kolejną misję wątku fabularnego.

Spis treści: Atlas Fallen - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Atlas Fallen - Ścieżka do Bastengaru

Zobacz także