Feature Digital Foundry | Czy GTA 6 oferuje generacyjny skok, jakiego oczekiwaliśmy? - sprawdza Digital Foundry Spojrzenie na pierwszy trailer. 6 grudnia 2023 Richard Leadbetter
Feature Digital Foundry | Tak Starfield powinien wyglądać na premierę. Digital Foundry testuje nowy patch DLSS i dużo lepsza wydajność. 15 listopada 2023 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | XeSS kontra DLSS - udany debiut technologii Intela. Test Digital Foundry Otwarta opcja skalowania. 15 września 2022 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Elden Ring ma sporo problemów na PC - test Digital Foundry Wstępne wrażenia, także z konsol. 24 lutego 2022 Will Judd
Feature Digital Foundry | Łatka Horizon Zero Dawn na PS5 zapewnia niemal idealne 60 FPS - test Digital Foundry W oczekiwaniu na Forbidden West. 1 września 2021 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry Błędy, glitche i zacinanie. 14 maja 2021 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Returnal: doświadczeni twórcy sprawdzają możliwości PS5 - analiza Digital Foundry Efekt Housemarque. 30 kwietnia 2021 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Ray tracing na PC - Radeon RX 6800 XT kontra GeForce RTX 3080 w porównaniu Digital Foundry Starcie architektur. 12 stycznia 2021 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | Assassin's Creed Valhalla: PS5 vs Xbox Series X. Która konsola lepiej radzi sobie z 60 FPS? I co z Series S? 19 listopada 2020 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Microsoft Flight Simulator: generacyjny skok w realizmie grafiki - analiza Digital Foundry Potęga chmur. 22 sierpnia 2020 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | O co chodzi z grafiką Halo Infinite - analiza Digital Foundry Dynamiczne oświetlenie to duża nowość - ale ma wady. 27 lipca 2020 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Horizon Forbidden West i generacyjny skok na PS5 - analiza Digital Foundry Jak Guerrilla Games rozwija silnik Decima. 1 lipca 2020 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | PlayStation 5: czego oczekujemy od ray tracingu w nowej generacji Liderami Gran Turismo 7, Ratchet & Clank i Pragmata. 18 czerwca 2020 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | A Plague Tale: Innocence - fascynująca gra napędzana wspaniałą technologią Autorski silnik od małego studia dorównuje klasie AAA. 5 czerwca 2019 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | Sekiro: Shadows Die Twice prezentuje się najlepiej na PC Przyjazna dla sprzętu zabawa w 60 FPS - i więcej. 26 marca 2019 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Metro Exodus - wizja przyszłości technologii graficznej Gra imponuje na konsolach, ale na PC to nowe rozdanie. 19 lutego 2019 Alex Battaglia
Feature Digital Foundry | Testujemy ray tracing w Battlefield 5: nowa jakość oprawy w grach? Przyszłość wygląda obiecująco. 27 listopada 2018 Alex Battaglia