Feature Digital Foundry | Cyberpunk 2077 w wersji 1.6 - Digital Foundry testuje nowy tryb Xbox Series S Gra działa też lepiej na PS5 i Series X. 12 września 2022 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Elden Ring ma sporo problemów na PC - test Digital Foundry Wstępne wrażenia, także z konsol. 24 lutego 2022 Will Judd
Feature Digital Foundry | Jak Dying Light 2 działa na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry Wybór pomiędzy 4K, 60 FPS i śledzeniem promieni. 5 lutego 2022 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Cyberpunk 2077 - Digital Foundry sprawdza stan gry na PS5 i Xbox Series W oczekiwaniu na natywne wersje. 6 sierpnia 2021 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Czy Cyberpunk 2077 jest gotowy na powrót do PSN? Digital Foundry analizuje patch 1.23 Jest lepiej, choć daleko od ideału. 14 lipca 2021 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Mass Effect: Edycja Legendarna na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry Porównanie trybów wydajności i jakości. 18 maja 2021 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Cyberpunk 2077 w wersji 1.2: duże wzrosty na PS4 Pro - analiza Digital Foundry Gorzej na innych konsolach. 6 kwietnia 2021 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Cyberpunk 2077 po łatkach okiem Digital Foundry - czy działa lepiej na PS4 i Xbox One? Aktualizacje 1.10 i 1.11 pod lupą. 2 lutego 2021 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Dirt 5 na Xbox Series X: 60 kontra 120 FPS - analiza Digital Foundry Pierwsze wrażenia z next-genowej wersji. 13 października 2020 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Mafia: Edycja Ostateczna przygotowuje na nową generację - analiza Digital Foundry Imponująca technologia. 2 października 2020 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | DriveClub i DriveClub VR: wady i zalety wirtualnej rzeczywistości Test Digital Foundry. 16 grudnia 2019 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Jak PS4 Pro usprawnia wrażenia z PlayStation VR? Sprawdza Digital Foundry. 16 grudnia 2019 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Metro Exodus i Stadia: grafika z Xbox One X, ale gorsze działanie 4K wymaga poświęceń. 12 grudnia 2019 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Remake Resident Evil 2 wypada najlepiej na PS4 Pro oraz Xbox One X Różnice w testach konsolowych. 5 lutego 2019 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Tryb 60 klatek w Forza Horizon 4 na Xbox One X to wielkie osiągnięcie Z kolei natywne 4K pokazuje piękno oprawy w pełnej krasie. 2 października 2018 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Jak Red Dead Redemption 2 wykorzystuje moc PS4 Pro Przyglądamy się pierwszej grze Rockstar na ulepszone konsole. 21 sierpnia 2018 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Red Dead Redemption robi wielkie wrażenie w 4K na Xbox One X Doznania najbliższe teoretycznej wersji na PC. 13 kwietnia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Technologia Kingdom Come Deliverance na konsolach Xbox One X na prowadzeniu. 22 lutego 2018 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Nowy supersampling na PS4 Pro: duża poprawa dla użytkowników 1080p Aktualizacja 5.5 pod mikroskopem. 15 lutego 2018 Thomas Morgan
Feature Artykuł | Forza Horizon 3 na Xbox One X to pokaz możliwości konsoli w 4K Ale nadal tylko w 30 FPS. 16 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Zelda: Breath of the Wild - różnice wersji Switch i Wii U AKTUALIZACJA: Kolejne testy. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry: Skyrim na Switch - porównanie z PS4 Płynność i inne testy. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | LA Noire na Switch: czy konsola poradziłaby sobie z GTA 5? Sprawdza Digital Foundry. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry i Wiedźmin 3 na Xbox One X - najlepsza wersja konsolowa Testy dwóch trybów. 22 grudnia 2017 Thomas Morgan
Feature Digital Foundry | Digital Foundry: Destiny 2 w 4K na Xbox One X Porównanie z PC i PS4 Pro. 9 grudnia 2017 Thomas Morgan