Skip to main content

Autorka fabuły do Fable chwali swój projekt: „mamy cuda do pokazania”

Ale na nowy zwiastun najwidoczniej jeszcze poczekamy.

Anna Megill - główna scenarzystka nowej odsłony Fable - pochwaliła się na Twitterze, że jest bardzo zadowolona z historii stworzonej na potrzeby gry. Chociaż wielu fanów podejrzewało, że niedługo zobaczymy nowy trailer tytułu, to niestety deweloperka ukróciła zapał internautów.

Pracuję w studiu Playground już dwa lata. Wow, jak ten czas szybko leci. Byłam bardzo, bardzo, bardzo zajęta w tym czasie. Nie mogę się doczekać, aż zobaczycie, jakie cuda mamy wam do pokazania” - napisała Megill. Niektórzy użytkownicy odebrali post jako wskazówkę tego, że niedługo możemy doczekać się nowego zwiastuna lub zapowiedzi premiery. Scenarzystka jednak szybko odpowiedziała na te podejrzenia.

Chłopaki, tutaj nie ma żadnego ukrytego znaczenia. Po prostu jestem szczęśliwa, że pracuję tu już dwa lata i chciałam się tym podzielić, tylko tyle” - napisała. Wygląda jednak na to, że na dokładniejsze informacje o powrocie kultowej serii z Xboxa 360 będzie trzeba jeszcze trochę poczekać.

Przypomnijmy, że seria Fable zadebiutowała na oryginalnym Xboxie, a producentem tytułu było studio Lionhead, kierowane przez słynnego weterana branży gier Petera Molyneux. W kolejnych latach - już na Xboxie 360 - pojawiło się równie wysoko oceniane Fable 2 oraz już gorzej przyjęte Fable 3 i Fable: The Journey, które wykorzystywało sensor ruchowy Kinect.

Ostatnią na ten moment grą z serii jest Fable Anniversary, czyli zremasterowana wersja pierwszej odsłony cyklu, wraz z zawartością wprowadzoną przez rozszerzone wydanie o podtytule „Zapomniane opowieści”. Tytuł ten trafił do sprzedaży w 2014 roku, na 10 rocznicę premiery oryginału. Produkcję przeniesiono na silnik Unreal Engine 3, zwiększono liczbę slotów na zapisy, poprawiono interfejs i zoptymalizowano czasy wczytywania gry.

Zobacz także