Avatar Frontiers of Pandora - Chata, myśliwi, zamknięte drzwi
Sabotuj chatę myśliwską, by pokrzyżować działania kłusowników.
Na tej stronie:
Udaj się do chaty myśliwskiej na północ od Matki Rzeki
Po dotarciu na miejsce zauważysz, że zapowiadana chatka myśliwska to, wbrew nazwie, posterunek ZPZ. Tym razem nie musisz walczyć. Wskocz podwójnym skokiem na mur i otwórz kodem (bohater go zna) drzwi, używając terminala.
Zhakuj komputer w biurze i udaj się do magazynu 01 widocznego z biura na wprost. Nie przejmuj się wrogami - biegnij do środka i użyj dźwigni na prawej ścianie, a brama zamknie się za tobą. Wewnątrz czeka na ciebie kilku piechurów i robot z miotaczem ognia - wyeliminuj go strzelając w pilota lub egzekucją po rzuceniu granatu ogłuszającego.
Dokonaj sabotażu chaty myśliwskiej
Idź na piętro i użyj zaworów, potem przełącz dźwignię za drzwiami na wprost - te otworzą się automatycznie, gdy się do nich zbliżysz. Potem przejdź przez drzwi do pomieszczenia przy schodach i rozwal kratkę wentylacyjną na prawej ścianie. Potem zniszcz skrzynkę elektryczną na wprost wyjścia z kanału wentylacyjnego.
Zhakuj drzwi na dole. Potem wyjdź ostrożnie i zestrzel śmigła helikoptera, by móc przedostać się do pierwszego biura. Użycie terminalu w tym pokoju pozwoli ci zniszczyć bazę.
Następnie: Avatar Frontiers of Pandora - Płaczący Wąwóz, fletnie wietrzne, cmentarz Zakru
Spis treści: Avatar Frontiers of Pandora - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Avatar Frontiers of Pandora - Polowanie na łowców, drzewo echa, uwięzione zwierzęta