Skip to main content

Avatar Frontiers of Pandora - misja Pandora, stacja paliw, So'lek, strzały

Pierwsze starcie w obronie So'leka.

Zadanie Pandora rozpoczniesz natychmiast po opuszczeniu bazy TAP w ramach misji Przebudzenie w grze Avatar Frontiers of Pandora. Musisz odnaleźć So'leka i pomóc mu zregenerować siły oraz zmierzyć się z żołnierzami i ich mechem.


Na tej stronie:


Poszukaj So'leka i innych ocalałych, Wytwórz strzały

Idź wzdłuż rzeki aż do jeziora. Tu poznasz kolejne wskazówki, jak posługiwanie się mapą (XSX - przycisk podglądu, PS5 - panel dotykowy, PC - M). Potem idź prawym brzegiem jeziora po ścieżce, aż dotrzesz do pobliskiej stacji paliw ZPZ.

Do nawigacji wykorzystaj kompas w górnej części ekranu, by szybciej trafić do zapamiętanej lokacji i nie zerkać co chwila na mapkę. Twój kierunek misji to północny zachód.

Przy stacji wskocz na dach, a stąd dostrzeżesz So'leka [1] siedzącego pod drzewem. Pogadaj z nim, a otrzymasz łuk - twoją pierwszą broń. Musisz jednak samodzielnie wytworzyć strzały. W tym celu obejrzyj się za siebie, by zlokalizować roślinę Gęstwina łucznika [2].

Używając Zmysłów Na'Vi (XSX - RB, PS5 - R1, PC - X) możesz dostrzec zidentyfikować rośliny, by dodać je do swojego dziennika oraz zlokalizować te, które można zebrać - zostają podświetlone. Z jednej gęstwiny wytworzysz 10 strzał, których nie można ponownie użyć ani zebrać po wystrzeleniu. Zmysł ów pozwoli ci także identyfikować wrogów, co przyda się za chwilę.

Po zebraniu rośliny otwórz koło wyboru (XSX - LB, PS5 - L1, PC - Q), gdzie z zakładki Broń [3] możesz wskazać posiadany łuk i wykonać strzały. Ostatnia ikona [4] wskazuje, ile posiadasz materiałów wykorzystywanych w danej recepturze.


Zbierz strąk dapofeta

Dapofet to roślina lecznicza. Możesz początkowo nosić zapas jedynie dwóch owoców. Zbierz je dla So'leka. W tym celu kieruj się znów w pobliże jeziora. Użyj zmysłu Na'Vi by ujrzeć podświetlonych wrogów pilnujących roślin. Wyeliminuj ich łukiem lub atakami wręcz i pozbieraj owoce.

Gdy wrócisz do So'leka zastaniesz dwóch żołnierzy oraz mecha: PZM Szturmowiec. Przeskanuj go zmysłem Na'Vi, a poznasz szczegóły na temat broni i jej słabe punkty. Możesz otworzyć dziennik, by uważnie przyjrzeć się trójwymiarowemu modelowi. W tym przypadku przeciwnik posiada dwa wrażliwe punkty: kabinę użytkownika na przedzie oraz dwa ogniwa z tyłu.

Pokonaj przeciwnika atakując w szczególności wskazane punkty. PZMy posiadają dużą siłę ognia, dlatego w początkowych etapach gry opcja pokonania ich wręcz jest praktycznie niemożliwa. Daj owoc przyjacielowi, a zadanie zakończy się - od teraz zyskujesz częściowy dostęp do otwartego świata.

Następnie: Avatar Frontiers of Pandora - Witamy w Ruchu Oporu, kwatera główna, wieża Echo

Spis treści: Avatar Frontiers of Pandora - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie, jedzenie, skrzynka

Zobacz także