Skip to main content

Avatar Frontiers of Pandora - Przeistoczenie, varumut, Nor

Poprowadź dochodzenie i znajdź Nor oraz uratuj Almę przed żołnierzami.

Przeistoczenie to zadanie główne w Avatar Frontiers of Pandora. Poszukasz Nor, który opuściły kwatery oraz staniesz w obronie Almy. Odblokujesz je automatycznie po ukończeniu zadania Pieśń przodka.


Na tej stronie:


Zbadaj teren na zewnątrz laboratoriów kwatery głównej Ruchu Oporu

Przenieś się do kwatery głównej (możesz użyć szybkiej podróży wybierając budynek na mapie). Przejdź do sąsiedniego bloku - laboratorium - gdzie znajduje się cel misji, widoczny również w widoku zmysłów Na'vi. Trafisz do małego ogrodu z pękniętym varumutem, przypominającym kamienną misę.

Twoim zadaniem jest poprowadzenie dochodzenia. Użyj zmysłu Na'vi i spójrz na varumut [1] oraz ślady stóp [2] obok. Oba obiekty zbadaj używając zmysłu - opcja Sprawdź [3], by poznać szczegółowe informacje.

Wyłącz zmysł i podejdź do śladów stóp - po ich zbadaniu zmysłem pojawi się teraz świetlista kropka wskazująca możliwość podjęcia interakcji. Podejdź do stóp, a pojawi się przycisk "Rozpocznij badanie". Przytrzymaj wskazany klawisz i teraz wskaż na varumut obok, a ujrzysz opcję "Powiąż wskazówkę".

W ten sposób odblokujesz nowy trop: zapach. Ujrzysz go jako różową linię w podglądzie zmysłu. Podążaj tym śladem aż dotrzesz do Nora na szczycie klifu. Cały czas widoczny będzie również błękitny wskaźnik zadania, gdy używasz zmysłów. Ścieżka na górę jest długa i nieco zawiła - gdy nie wiesz, gdzie iść, rozglądnij się za klifem lub liną do wspinania, gdy nie będzie widoczny trop zapachowy.

Po krótkiej scenie spotkania Nora i bohatera na klifie rozpocznij bieg do atakowanej stacji badawczej, zeskakując do wody poniżej skały. Misja ta jest ograniczona czasowo, o czym informuje licznik w górnym lewym rogu ekranu. Jeśli zignorujesz niebezpieczne bestie oraz wrogich żołnierzy, powinno ci pozostać sporo czas, nawet trzy-cztery minuty.


Spróbuj przeżyć szturm ZPZ

Po spotkaniu Almy i So'leka rozpocznie się pierwsza duża bitwa. Otrzymasz na wstępie nową broń: procolaskę. Umożliwia ona miotanie silnymi ładunkami wybuchowymi o dużym zasięgu, które aktywowane są zbliżeniowo. Umieść ładunki w miejscach, gdzie widoczne są żółte flary. Tam lądować będą śmigłowce z posiłkami.

By przetrwać wykorzystaj w pełni procolaskę. Posiada ona jedynie cztery ładunki, ale bez problemu uzupełnisz je odszukując amunicję w zielonych skrzyniach. Dwie znajdziesz po obu stronach od miejsca startu zadania, kolejną na dachu budynku za plecami.

  • postaraj się rozstawić pułapki jak najszybciej - możesz również celować w śmigłowce, by natychmiast je zniszczyć procolaską
  • opcjonalnie pozwól wrogom zbliżyć się do bazy pozostając za osłoną, by wysadzić wielu z nich jednym ładunkiem
  • na samym początku walki wyjdź na dach, skąd masz świetny widok na arenę oraz z łatwością zlokalizujesz skrzynki z amunicją (znaleźć możesz również granaty - nie oszczędzaj ich)
  • wykorzystaj również zielone bulwy, które eksplodują przy trafieniu, by zadać obrażenia obszarowe

Zdobądź środki medyczne dla Almy

Ostatni cel tego zadania - również ograniczony czasowo, do pięciu minut - to odnalezienie medykamentów wewnątrz zarośniętego budynku Stacji badawczej, w żółtej skrzyni. Znacznik misji wskazujący na wspomnianą skrzynię ujrzysz patrząc na wschód używając zmysłu Na'vi. W skrzyni znajdziesz także karabin maszynowy, który możesz wybrać z koła wyboru broni.

Wraz z lekami wróć do poprzedniej bazy (czas nadal ucieka), gdzie musisz zmierzyć się jeszcze z kilkoma mechami. Upewnij się więc, że posiadasz strzały lub amunicję w procolasce i zdrowie.

Następnie: Avatar Frontiers of Pandora - Klan Aranahe, Błogosławieństwo Eywy

Spis treści: Avatar Frontiers of Pandora - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Avatar Frontiers of Pandora - Pieśń przodka, klif, kwiat

Zobacz także