Avatar Frontiers of Pandora z ray tracingiem i szczegółami wersji PC
Gra prezentuje się coraz lepiej.
Twórcy Avatar Frontiers of Pandora we współpracy z AMD przygotowali krótki, ale treściwy materiał, który przybliża szczegóły techniczne i opcje dostępne w wersji PC. Gra zaoferuje wiele opcji graficznych oraz sporo nowoczesnych technologii.
Produkcja Ubisoftu pozwoli dostosować mnóstwo opcji graficznych, a które można będzie podejrzeć w poręcznym okienku podglądu, co pomoże w dostosowaniu interesujących nas elementów, a mniej doświadczonym użytkownikom ułatwi zrozumienie, za co odpowiadają dane ustawienia. Wersja PC gry posiadać będzie też wbudowany benchmark, który pozwoli sprawdzić wydajność produkcji na naszych maszynach. Oto lista najwazniejszych funkcji:
- Śledzenie promieni - obejmuje oświetlenie oraz odbicia;
- AMD FSR 2 - technika skalowania obrazu pomoże w zachowaniu odpowiedniej wydajności;
- Ultraszerokie ekrany - gra wspiera większość rozdzielczości ultrawide, a nawet pozwala używać wielu ekranów;
- Wsparcie wysokiej częstotliwości odświeżania ekranu - nie podano konkretów ani górnej granicy;
- Wsparcie wielordzeniowych procesorów.
Oprawa graficzna Avatar Frontiers of Pandora na prezentowanym zwiastunie może robić wrażenie, zwłaszcza dzięki zastosowaniu ray tracingu. Warto zauważyć, że materiał powstał we współpracy z firmą AMD, więc zrozumiałym jest brak wzmianki o technologiach konkurencyjnej Nvidii, jednak gra będzie wspierać rozwiązania także tej firmy, jak choćby DLSS.
Akcja gry osadzona została po wydarzeniach pierwszego filmu „Avatar”, choć zabierze nas na dotąd nieznany kontynent Pandory. Avatar Frontiers of Pandora zadebiutuje 7 grudnia tego roku na PC, PS5 i Xbox Series X/S, a także w niedostępnej w Polsce usłudze streamingowej Amazon Luna. Gra od premiery dostępna będzie w ramach subskrypcji Ubisoft+, co pozwoli wypróbować ja za nieco niższą cenę, niż zakup pełnej wersji w dniu rynkowego debiutu.