Skip to main content

Awesomenauts: Assemble dostępne na PlayStation 4 już w dniu premiery

AKTUALIZACJA: Twórcy nie zdążą przygotować gry do 15 listopada.

Aktualizacja: Awesomenauts: Assemble, wbrew wcześniejszym zapowiedziom, nie zadebiutuje w dniu amerykańskiej premiery PS4 - informuje Polygon. Ronimo Games planuje opublikować grę nieco później. Projektanci chcieliby zdążyć do 29 listopada, zaznaczają jednak, że „będzie to wielkie wyzwanie”.

*

Oryginalna wiadomość: Studio Ronimo Games już wcześniej potwierdziło, że Awesomenauts zmierza także na PlayStation 4. Wczoraj twórcy potwierdzili, że zamierzają wydać grę wraz z premierą konsoli, 15 listopada. Produkcja otrzymała także podtytuł - Assemble.

Prace nad konwersją wspomaga Abstraction Games, współpracujące wcześniej także przy Hotline Miami czy Angry Birds. Wersja PS4 zawiera wszystkie elementy z rozszerzonej edycji PC oraz „tony poprawek w rozgrywce i kodzie”, dodatkową mapę, bohaterów i skórki. Cenę ustalono na 10 dol. (ok. 31 zł).

Niezależna produkcja reprezentuje gatunek MOBA, w przeciwieństwie do najbardziej popularnych gier tego typu - jak League of Legends czy Dota 2 - proponuje jednak rozgrywkę przypominającą dwuwymiarową produkcję platformową.

Gatunek MOBA (albo ARTS) to najczęściej drużynowa hybryda gry akcji i strategii czasu rzeczywistego. W rozgrywce biorą udział dwie drużyny. Celem jest zniszczenie głównej budowli kryjącej się w głębi bazy drużyny przeciwnej.

Awesomenauts zadebiutowało pierwotnie, w maju 2012 roku, na PS3 i Xboksie 360. Później trafiło też na PC oraz komputery z systemami OS X i Linux.

Zobacz także