Skip to main content

Aż 23% użytkowników Disney+ w USA przejdzie na tańszy abonament z reklamami

Startuje w tym tygodniu.

Prawie jedna czwarta obecnych użytkowników platformy Disney+ w USA prawdopodobnie przejdzie na tańszy abonament z reklamami. Jest to spowodowane podwyżkami cen standardowych pakietów, jakie firma planuje wprowadzić w tym tygodniu.

Od czwartku cena podstawowego planu Disney+ w USA wzrośnie z 7,99 dolarów do 10,99 dol. miesięcznie. W tym samym momencie pojawi się nowa opcja pakietu, tyle że z reklamami za standardową opłatę 7,99 dol. Trzeba wziąć pod uwagę, że podobna podwyżka może już niedługo zawitać do Polski.

Firma analityczna Kantar, cytowana przez portal Deadline, postanowiła więc zbadać nastroje Amerykanów przed planowanymi zmianami. Okazuje się, że około 23% ankietowanych chętnie zdecyduje się na tańszy abonament Disney+. Przypomnijmy, że w samym USA jest 46 milionów użytkowników tej platformy.

W przyszłym roku na platformę Disney+ zawita między innymi trzeci sezon „The Mandalorian”Zobacz na YouTube

Dyrektorzy Disneya stwierdzili, że pozwoli im to przyciągnąć nowych subskrybentów, którzy mogą zwracać większą uwagę na cenę, a także utrzymać dotychczasowych klientów. Pamiętajmy, że już w listopadzie Netflix wprowadził podobny pakiet z reklamami. Więcej o nim dowiecie się z naszego newsa.

Zobacz także