Skip to main content

Baldur's Gate 3 - mapa: Kuźnia Gryma

Mapa lokacji Kuźnia Gryma z zaznaczonymi ciekawymi i ważnymi punktami.

Kuźnia Gryma to lokacja w BG3 będąca rozszerzeniem Podmroku. By się tam dostać, musisz dotrzeć na Plażę i skorzystać z łodzi. W lokacji tej zakończysz kilka zadań pobocznych rozpoczętych w Podmroku, możesz także przejść tędy do Wież Wschodzącego Księżyca, by kontynuować główny wątek fabularny.

Zielonym kwadratem oznaczono dwa punkty nawigacyjne w lokacji. Numerowane punkty na mapie przedstawiają ciekawe miejsca:

  1. Forma: buława. Punkty 1-6 to formy odlewnicze, które pozwalają wykonać w kuźni wybrane uzbrojenie. Szczegóły znajdziesz w opisie zadania Kuźnia adamantyny
  2. Forma: zbroja łuskowa
  3. Forma: paski metalu
  4. Forma: miecz długi
  5. Forma: sejmitar
  6. Forma: tarcza
  7. Punkt startowy - miejsce, w którym rozpoczynasz rozgrywkę po przypłynięciu statkiem z Podmroku
  8. Kamieniarz Kith posiadający Piekielny Stop
  9. Zawalisko - po jego odkopaniu będziesz mógł wejść na wyższy poziom ruin
  10. Na dolnym piętrze - wejście do kuchni. Znajduje się tu przejście do kryjówki Filomeny (11)
  11. Kryjówka Filomeny. Powiązana z zadaniem Znajdź materiały wybuchowe
  12. Winda prowadząca do kolejnej lokacji - Ziem dotkniętych klątwą cienia
  13. Brithvar - powiązany z zadaniem Uwolnij Najwierniejszego Nerego. Powstrzymaj się od rozmowy z nim, nim nie poznasz wszystkich możliwości ukończenia misji
  14. Sierżant Thinn (cel zadania Znajdź zaginione buty) oraz gnomy z zadania Ocal gnomy z Kuźni Gryma
  15. Pierwsze złoże Mithralu potrzebnego w kuźni adamantyny
  16. Drugie złoże Mithralu
  17. Kuźnia adamantyny
  18. Punkt rozpoczęcia zadania Pomóż przeklętemu mnichowi

Następnie: Baldur's Gate 3 - Serce piekielnika

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Kuźnia adamantyny

Zobacz także