Baldur's Gate 3 - mapa: Kuźnia Gryma
Mapa lokacji Kuźnia Gryma z zaznaczonymi ciekawymi i ważnymi punktami.
Kuźnia Gryma to lokacja w BG3 będąca rozszerzeniem Podmroku. By się tam dostać, musisz dotrzeć na Plażę i skorzystać z łodzi. W lokacji tej zakończysz kilka zadań pobocznych rozpoczętych w Podmroku, możesz także przejść tędy do Wież Wschodzącego Księżyca, by kontynuować główny wątek fabularny.
Zielonym kwadratem oznaczono dwa punkty nawigacyjne w lokacji. Numerowane punkty na mapie przedstawiają ciekawe miejsca:
- Forma: buława. Punkty 1-6 to formy odlewnicze, które pozwalają wykonać w kuźni wybrane uzbrojenie. Szczegóły znajdziesz w opisie zadania Kuźnia adamantyny
- Forma: zbroja łuskowa
- Forma: paski metalu
- Forma: miecz długi
- Forma: sejmitar
- Forma: tarcza
- Punkt startowy - miejsce, w którym rozpoczynasz rozgrywkę po przypłynięciu statkiem z Podmroku
- Kamieniarz Kith posiadający Piekielny Stop
- Zawalisko - po jego odkopaniu będziesz mógł wejść na wyższy poziom ruin
- Na dolnym piętrze - wejście do kuchni. Znajduje się tu przejście do kryjówki Filomeny (11)
- Kryjówka Filomeny. Powiązana z zadaniem Znajdź materiały wybuchowe
- Winda prowadząca do kolejnej lokacji - Ziem dotkniętych klątwą cienia
- Brithvar - powiązany z zadaniem Uwolnij Najwierniejszego Nerego. Powstrzymaj się od rozmowy z nim, nim nie poznasz wszystkich możliwości ukończenia misji
- Sierżant Thinn (cel zadania Znajdź zaginione buty) oraz gnomy z zadania Ocal gnomy z Kuźni Gryma
- Pierwsze złoże Mithralu potrzebnego w kuźni adamantyny
- Drugie złoże Mithralu
- Kuźnia adamantyny
- Punkt rozpoczęcia zadania Pomóż przeklętemu mnichowi
Następnie: Baldur's Gate 3 - Serce piekielnika
Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Kuźnia adamantyny