Baldur's Gate 3 - Podmrok: jak się dostać
Jak przejść do lokacji opcjonalnej - Podmrok.
Podmrok jest lokacją opcjonalną będącą podziemiami Dziczy w pierwszym akcie w BG3. W tym miejscu wskazujemy, w jaki sposób dostaniesz się do Podmroku. Wystarczy, że zrobisz to raz - w Podmroku znajdują się punkty nawigacyjne, dzięki którym możesz później korzystać z szybkiej podróży.
Splugawiona świątynia
Najpopularniejsze przejście znajduje się w Splugawionej Świątyni. Znajdziesz ją w Obozie goblinów i odwiedzisz w ramach zadań fabularnych, kiedy to będziesz musiał pozbyć się goblinów i uratować druida Halsina.
Twoim zadaniem będzie zdobycie klucza Kapłanki Kiszki, by dostać się na tyły budynku i rozwiązać zagadkę ze światłami. Dopiero wtedy zostanie otwarte przejście.
Kryjówka Zhentarimów
Znajduje się na północy, w Popas Waukeen. Jest to kryjówka przemytników, którzy niekoniecznie będą wobec ciebie wyrozumiali. Możesz jednak zyskać ich przychylność wykonując zadanie Znajdź zaginioną przesyłkę. Tam opisaliśmy również szczegóły bezpiecznego wejścia do piwnicy najemników.
Gdy znajdziesz się w kryjówce, udaj się na północ, gdzie w zachodnim rogu na zakręcie wykryjesz ścianę, która jest iluzją. Za nią znajduje się winda, która opuści cię do Podmroku. By ją aktywować, musisz wejść w interakcję z korbą, która jest zablokowana.
Herbaciarnia
Jeszcze jedno przejście znaleźć możesz w piwnicy Herbaciarni, do której udasz się w ramach zadań: Uzyskaj pomoc Ciotki Ethel, a następnie Uratuj Mayrinę.
Tam, w połowie drogi znajdziesz zamknięte wrota, z którymi nie da się wejść w interakcję. Z nimi znajduje się specjalny portal. To, jak pokonać tą trudność opisaliśmy na oddzielnej stronie.
Następnie: Baldur's Gate 3 - przepaści, rozpadliny: jak przeskoczyć
Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Baldur's Gate 3 - pęknięta ściana: jak zniszczyć, otworzyć