BattleBit Remastered - klasy postaci, którą wybrać
Role na polu bitwy.
W grze BattleBit Remastered dostępnych jest w sumie sześć klas postaci, z czego każda spełnia odmienną rolę na polu bitwy. Na tej stronie wyjaśniamy, czym wyróżnia się każda klasa podczas walki.
Jeśli pierwszy raz grasz w BattleBit Remastered, warto spróbować rozpocząć rozgrywkę z klasą szturmowca, która jest najbardziej uniwersalna. Alternatywnie, jeśli często giniesz, możesz spróbować na początek wybrać medyka i zawsze mieć dostęp do sporej liczby opatrunków oraz apteczki.
Na tej stronie:
Dowódca
Dowódca jest unikalną klasą, którą może wybrać tylko jedna osoba w danej drużynie. Dowódca nie powinien się bezpośrednio angażować w walkę, a zamiast tego wspierać swoich podkomendnych i wydawać im rozkazy. Służy do tego specjalna lornetka do wyznaczania celów oraz dron pozwalający obserwować pole bitwy z góry. Dowódcy rozpoczynają starcie z dodatkowym bandażem i granatem. Jest jedną z dwóch klas, mogącą korzystać z ciężkich kamizelek.
Szturmowiec
Szturmowiec to podstawowa jednostka bojowa w BattleBit Remastered. Szturmowcy w walce mogą korzystać jedynie z karabinów automatycznych, ale za to posiadają o 25 procent wyższą szybkość przeładowania, o 20 procent szybsze celowanie i o 25 procent szybszą wymianę broni. Jego unikalnym gadżetem jest tarcza przeciwpancerna oraz dodatkowo domyślnie korzysta z ciężkiego pancerza.
Medyk
Głównym zadaniem medyka, jak można się domyśleć, jest leczenie i reanimacja towarzyszy na polu bitwy. Medycy mogą reanimować i bandażować towarzyszy dwa razy szybciej od innych klas oraz zaczynają mecz z dwudziestoma opatrunkami zamiast czterema. Mają też większą celność przy strzelaniu z biodra i poruszają się nieco szybciej w domyślnym pancerzu. Unikalnym gadżetem tej klasy jest apteczka.
Inżynier
Inżynierowie podczas walki zajmują się głównie naprawianiem pojazdów sojuszników oraz niszczeniem pojazdów i umocnień wroga. Oprócz narzędzia naprawczego, korzystają też z potężnej wyrzutni rakiet. Zależnie od wybranej głowicy, mogą skutecznie walczyć z różnymi rodzajami pojazdów, ale też zbitymi grupami piechoty czy wysadzać ściany budynków. Inżynierowie nie posiadają żadnych pasywnych zdolności klasowych, ale jako jedyni mogą zrezygnować z noszenia jakiegokolwiek pancerza, co zwiększa ich szybkość.
Wsparcie
Żołnierz wsparcia spełnia w walce dwie role. Przede wszystkim uzupełnia siłę oddziału za pomocą ostrzału z dzierżonego karabinu maszynowego. Ponadto osoba grająca klasą wsparcia może przy sobie nosić ciężkie skrzynki z amunicją o większej pojemności oraz założyć zbroję Exo - najwytrzymalszy pancerz w grze.
Zwiad
Zwiadowca to w grze BattleBit nic innego niż snajper. Klasa ta posługuje się dwoma rodzajami broni - półautomatycznymi karabinami wyborowymi oraz znacznie silniejszymi, ale za to wolniejszymi, karabinami snajperskimi. Zwiadowca odradza się z mniejszą liczbą bandaży (trzy zamiast czterech), ale jako jedyni mogą eliminować wrogów z odległości powyżej 800 metrów. Ich unikalnym gadżetem jest MDX-201, imitujący odbicia światła od lunety. Snajper jako jedyny nie może nosić hełmu, więc każdy strzał w głowę będzie śmiertelny.
Następnie: BattleBit Remastered - budowanie: stawianie umocnień, punkty składu
Spis treści: BattleBit Remastered - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: BattleBit Remastered - uzupełnianie amunicji, gadżetów