Battlefield 1 ma już 21 milionów użytkowników
EA podaje wyniki.
Electronic Arts poinformowało, że w okresie kwiecień - czerwiec serwery sieciowej strzelanki Battlefield 1 odwiedziło 21 milionów użytkowników.
W kwartale styczeń - marzec wartość ta wyniosła 19 milionów, więc popularność produkcji nadal rośnie. Co więcej, przedstawiciele wydawcy zasugerowali, że na targach Gamescom w przyszłym miesiącu powinniśmy spodziewać się zapowiedzi - najpewniej nowego trybu.
Dyrektor generalny Andrew Wilson zapewnił podczas konferencji z inwestorami, że jego firma rozwija obecnie „kilkanaście” nowych tytułów, wszystkie na silniku Frostbite.
Odpowiedzialny za finanse Blake Jorgensen dodał, że Mass Effect: Andromeda odpowiadało w dużej mierze za dobre wyniki w segmencie cyfrowym, ale ogólnie o grze mówiono niewiele, nie poruszając tematu sprzedaży czy DLC.
Dość powiedzieć, że „Mass Effect” padło podczas konferencji tylko trzy razy, podczas gdy Battlefield - dwadzieścia, Madden - trzydzieści sześć, a FIFA - aż czterdzieści jeden.
Jeśli o wynikach finansowych mowa, to EA zanotowało w ostatnim kwartale 1,45 mld dolarów przychodów, o 14 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Już 60 proc. tej sumy to sprzedaż cyfrowa.
Nadal świetnie radzi sobie FIFA 17. Motor napędowy produkcji - tryb Ultimate Team - przyciągnął 11 procent więcej użytkowników niż w poprzednim roku. FIFA Mobile ma za to 95 mln użytkowników.