Battlefield 1 nie powtórzy błędów „czwórki” - przekonuje twórca
Będzie otwarta beta.
Daniel Berlin - główny projektant zapowiedzianego w piątek Battlefielda 1 - zapewnia w rozmowie z serwisem GamesBeat, że udany start gry jest dla studia bardzo ważny.
Deweloper został zapytany o to, co zamierza zrobić, by nie powtórzyć nieudanej premiery Battlefielda 4.
- Skupiamy się na tym. Wiemy, że tamta premiera była trudna. Pracowaliśmy nad poprawą przez długi czas. W międzyczasie wydaliśmy Battlefronta, który poradził sobie całkiem nieźle - odpowiada.
- Otwarta beta pozwoli sprawdzić stabilność gry. Wyciągnęliśmy sporo wniosków z tamtego wydarzenia i myślę, że odnieśliśmy sukces w przypadku Battlefronta. Wszystko, co się nauczyliśmy, wykorzystamy podczas premiery nowego Battlefielda.
Zobacz: Battlefield 1 - Poradnik, Solucja
Ostatnia odsłona serii Battlefield stworzona przez studio DICE ukazała się pod koniec 2013 roku na PC, PS3, PlayStation 4, X360 i Xbox One, lecz błyskawicznie ujawniły się problemy - głównie w trybie sieciowym - często uniemożliwiające rozgrywkę.
Szef EA wyjaśniał wtedy, że nie były to kłopoty z serwerami, a z klientem gry. W opinii firmy, nadwyrężyły one zaufanie graczy.
Zobacz: Battlefield 1 - premiera i najważniejsze informacje