Battlefield 1 otrzyma perki
Małe bonusy dla postaci, w stylu Battlefield 3 i 4.
Battlefield 1 ukazał się 10 miesięcy temu, lecz produkcja nadal się rozwija. Wkrótce sieciowa strzelanka wzbogaci się o całkiem sporą rewolucję - perki w stylu Call of Duty.
Poprzednie odsłony serii - Battlefield 3 i 4 - oferowały podobne rozwiązanie w ramach specjalizacji, ale najnowsza część zrezygnowała z takiego podejścia.
Teraz przedstawiciel odpowiedzialnego za prace studia DICE - Jojje „Indigow(n)d” Dalunde - poinformował w serwisie społecznościowym Reddit, że mechanika powróci, choć w nieco zmodyfikowanej formie.
Specjalizacje będą podzielone na dwa warianty: ogólne oraz zależne od wybranego wyposażenia. Każda klasa otrzyma siedem tych pierwszych oraz dwie „sprzętowe”.
Wszyscy gracze zaczynają z trzema specjalizacjami: Flak (15% mniej obrażeń od wybuchów), Cover (przygwożdżenie zredukowane o 25%) oraz Quick Regen (regeneracja zdrowia poza walką następuje o 20% szybciej). Nie znamy jeszcze polskich nazw.
Więcej perków odblokujemy poprzez kończenie specjalnych wyzwań, które zostaną wprowadzone w następnym dodatku DLC - W imię cara.
Pozostałe specjalizacje ogólne to Quick Unspot (jesteśmy oznaczani przez wroga na 2 sekundy krócej), Bayonet Training (szarża trwa sekundę dłużej i ładuje się sekundę szybciej), Hasty Retreat (maksymalna prędkość sprintu po przygwożdżeniu wzrasta o 10%) oraz Camouflage (nie zostaniemy oznaczeni przez flarę, jeśli poruszamy się powoli lub stoimy w miejscu).
Do tego specjalizacje klasowe. Szturmowiec to Juggernaut (maska przeciwgazowa redukuje obrażenia od wybuchów o 15%) oraz Controlled Demolition (podłożone dynamity wybuchają jeden po drugim).
Medyk może wybrać między Stimulant Syringe (wskrzeszenie strzykawką daje nam i wskrzeszanemu sprint szybszy o 20% na 8 sekund) oraz Concealed Rescue (umierający towarzysze znajdujący się w zasięgu 20 metrów automatycznie upuszczają granat dymny).
Wsparcie otrzyma Unbreakable (przygwożdżenie niższe o 75% jeśli korzystamy z dwójnogu) oraz Pin Down (wrogowie zostają oznaczeni na czas przygwożdżenia).
Jest też Zwiadowca, dysponujący perkami Scapegoat (sztuczna głowa z hełmem pojawia się automatycznie, gdy nasze punkty zdrowia spadną poniżej 35) oraz Perimeter Alarm (nadepnięcia na naszą minę oznacza wrogów w promieniu 15 metrów).
DICE zapewnia, że talenty trafią wkrótce na publiczne serwery testowe ma PC. Te od niedawna dostępne są także na konsolach, ale jeszcze bez możliwości sprawdzenia perków.