Battlefield 1 z najchętniej „plusowanym” trailerem na YouTube
Po drugiej stronie Call of Duty.
W mniej niż tydzień po ogłoszeniu, Battlefield 1 może pochwali się najchętniej „plusowanym” trailerem w całym serwisie YouTube.
Statystyka obejmuje działy gier, TV i filmów. Po sześciu dniach, debiutancki materiał wideo obejrzano ponad 26,5 mln razy, gromadząc 1,38 mln „polubień”, czyli rekomendujących kciuków w górę - i tylko 24,7 tys. tych skierowanych w dół.
Dla porównania, oficjalny zwiastun popularnego filmu „Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów”. Po pięciu miesiącach udało się zebrać 55 mln odsłon i 348 tysięcy polubień.
Jest też trailer Fallout 4, gdzie w 11 miesięcy zgromadzono 19 mln odsłon, 291 tysięcy polubień i 5 tys. kciuków w dół.
Zobacz: Battlefield 1 - Poradnik, Solucja
Coś jest na rzeczy i wydaje się, że liczby związane z Battlefield 1 są zbyt wysokie, by występować „naturalnie”. Wynikają zapewne z mniej lub bardziej zorganizowanej akcji przeciwników Call of Duty: Infinite Warfare, o czym już wspominaliśmy.
Część miłośników serii jest najwyraźniej poirytowana, że akcję przeniesiono w daleką przyszłość. Co więcej, problemem jest Modern Warfare Remaster - gracze chcieliby kupić ten tytuł osobno, co nie będzie jednak możliwe.
Spojrzenie na trailer Infinite Warfare ujawnia odwrotną tendencję: 18,5 mln odsłon, ale tylko 320 tysięcy polubień i aż 1,8 mln kciuków w dół.
To także swego rodzaju rekord, plasujący zapowiedź najnowszej odsłony serii Call of Duty zaraz za największymi negatywnymi „przebojami”, takimi jak piosenka Justina Biebera czy utwór Rebeki Black.
Czas pokaże, na ile taka sytuacja przełożony się na sprzedaż. Jeśli mamy zgadywać - ani trochę.