Battlefield 2042 bez ray tracingu?
Nvidia milczy.
- Nvidia nie wspomina o ray tracingu w BF 2042
- Informacja nie pojawia się nawet obok wieści o RT w Doom Eternal
Wczoraj Electronic Arts i Nvidia poinformowały o zawiązaniu współpracy w ramach Battlefield 2042. Wiemy, że gra otrzyma obsługę technik DLSS i Reflex, ale informacje prasowe obu firm nie wspominają o ray tracingu, co sugeruje, że w strzelance nie zobaczymy śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że poprzednia część, Battlefield 5, otrzymał ray tracing właśnie na kartach Nvidii. Była to jedna z pierwszych dużych gier, w której zastosowano technikę.
Teoretycznie Nvidia nie poinformowała, że śledzenia promieni zabraknie w Battlefield 2042, ale równocześnie z ogłoszeniem obsługi DLSS i Reflex w strzelance, firma ujawniła też aktualizację Doom Eternal, obejmującą wspomniane DLSS i właśnie ray tracing. W tej sytuacji wydaje się mało prawdopodobne, by producent kart graficznych pominął tak istotne wieści o grafice sieciowej gry studia DICE.
Przesłaliśmy pytanie w tej sprawie do Electronic Arts. Jeżeli otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy wiadomość.