Battlefleet Gothic: Armada 2 zaoferuje 12 frakcji ze świata WH40K
Zapowiedziano sequel strategii.
Focus Home Interactive ogłosiło, że studio Tindalos Interactive pracuje nad drugą odsłoną strategii Battlefleet Gothic: Armada, planując zaoferowanie tym razem wszystkich 12 podstawowych frakcji z gry bitewnej, na której bazuje tytuł.
Premiera jeszcze w tym roku, wyłącznie na PC. Nie podano konkretnej daty.
Jak zapewniają deweloperzy, sequel ma być „większy, bogatszy, bardziej imponujący i ambitniejszy” od udanego oryginału z 2016 roku.
Produkcja jest adaptacją gry bitewnej Battlefleet Gothic. Gracze wcielają się (domyślnie) w dowódcę flotylli Imperium podczas walki z siłami Chaosu, a konkretnie Abaddonem.
Sequel zapewni wszystkie frakcje z materiału źródłowego i dodatków: siły Imperium, Space Marines, Adeptus Mechanicus, Nekronów, Chaos, korsarzy Aeldari, flotę Aeldari, Drukhari, kupców oraz marynarkę T'au, Orków oraz Tyranidów.
W kwestii fabuły twórcy bazują na najnowszych wydarzeniach z uniwersum Warhammera 40,000, znanych pod nazwą Gathering Storm. To oznacza zapoznanie się z katastrofalną (dla Imperium), trzynastą Czarną Kampanią Abaddona, w ramach której upadła między innymi Cadia.
W planach są „większe bitwy, dopracowana rozgrywka, poprawiony tryb sieciowy” oraz „jeszcze więcej opcji dostosowania flot i statków” - czytamy w informacji prasowej.
„Pozycja godna polecenia miłośnikom trudnych strategii wymagających refleksu i podzielności uwagi. To także piękna adaptacja, idealnie oddająca klimat Warhammera 40,000” - głosi nasza recenzja Battlefleet Gothic: Armada.