Beta trybu FPS w Star Citizen ukaże się przed końcem wiosny
Pierwszy epizod kampanii dla jednego gracza jesienią.
Testowa wersja trybu strzelanki FPP w Star Citizen zostanie oddana do dyspozycji użytkowników przed końcem wiosny - poinformował Chris Roberts podczas wczorajszej prezentacji na BAFTA Masterclass.
Element walki rodem z tradycyjnych gier FPS zapowiedziano w 2013 roku. Twórcy chcą, by tryb odpowiadał pod względem realizmu rozgrywce w statkach kosmicznych. Projektanci zapowiedzieli, że wzorują się na poziomie realizmu znanym z cyklu Arma.
Wiosną rozpoczną się też testy modułu socjalnego, czyli lokacji, w których gracze będą spotykać się z innymi - portów handlowych, stacji kosmicznych. Latem będzie można już testować wieloosobowe statki w trybie Arena Commander. Poza tym, Roberts zapowiedział, że jesienią zadebiutuje pierwszy epizod kampanii dla jednego gracza nazwanej Squadron 42.
Najważniejszy element rozgrywki - czyli ogromny wszechświat - oddany zostanie w ręce graczy, którzy wsparli Star Citizen finansowo, przed końcem roku.
Finalna wersja gry ukaże się w 2016 roku.
Star Citizen to przede wszystkim „symulator życia w kosmosie”. Rozwijać się i zarabiać będzie można na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem, zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Wszystko to w rozległej galaktyce w towarzystwie innych graczy.
Wciąż możliwe jest finansowe wspieranie projektu. Aktywny jest już sklep internetowy, w którym można zakupić różne statki, ubezpieczenia myśliwców oraz ulepszenia pojazdów.