Bethesda wraca do płatnych modów w programie Creation Club
Na PC i konsole.
Bethesda najwyraźniej nie przejęła się szeroką krytyką pomysłu na sprzedawanie modów w kwietniu 2015 roku i teraz firma powraca do pomysłu - za pośrednictwem programu Creation Club.
Inicjatywa startuje latem tego roku, obejmując Skyrim i Fallout 4 na PC, PS4 oraz Xbox One.
Gracze będą mogli kupować mniejsze i większe modyfikacje przygotowane przez Bethesda Game Studios oraz przez współpracujących partnerów zewnętrznych.
Transakcje rozliczymy w kredytach. Nie podano detali, lecz walutę nabędziemy także za pomocą prawdziwych pieniędzy.
W „sklepie” znajdą się przeróżne kategorie dodatkowych treści, w tym bronie, pancerze, stroje, akcesoria, narzędzia do rzemiosła, opcje rozbudowy domostwa czy elementy wpływające na rozgrywkę.
Bethesda ze swojej strony zadba, by wszystkie modyfikacje w Creation Club były kompatybilne z posiadanymi zapisami oraz innymi rozszerzeniami.