Beyond Good & Evil 2 będzie wymagało stałego połączenia z internetem
Wbrew wcześniejszym zapewnieniom.
W trakcie przeprowadzonej przed świętami prezentacji twórcy powstającego Beyond Good & Evil 2 ujawnili, że produkcja do działania będzie wymagała stałego połączenia z internetem.
Autorzy oznajmili, że tytuł jest grą wieloosobową, więc rozgrywka stanie się możliwa jedynie po podpięciu do globalnej sieci. Dzięki temu otrzymamy bieżące aktualizacje i zwiedzimy świat bez ekranów ładowania. Jednocześnie zapewniono, że nie zabraknie opcji zabawy w pojedynkę, choć zmagania ze znajomymi zagwarantują lepsze wrażenia.
Wcześniej jednak deweloperzy obiecywali, że nie będzie wymogu połączenia z internetem. Nieco ponad rok temu dyrektor kreatywny projektu - Michel Ancel - podkreślał, że ze swoim zespołem nie chce tworzyć barier, zmuszając użytkowników do bycia online przez cały czas.
Podczas prezentacji ujawniono dodatkowe szczegóły o produkcji. Pojawi się kilka zwierzęcych ras - między innymi widoczne na dotychczasowych materiałach świnie i małpy. Wybór gatunku wpłynie zaś na odbiór bohatera gracza przez napotykane postacie.
Dużą rolę odegrają kultury indiańska i chińska, aczkolwiek w planach są inne, w tym kultywowane w podziemiu. Wśród tych ostatnich do najważniejszych należą Kosmiczni Piraci i Hybrydy - obie z własnymi wierzeniami oraz mitami.
Twórcy przygotowują również sekwencje rozgrywane w kopalniach i jaskiniach - przykładowo wewnątrz planet Systemu 3. Obiecują też szczegółowy świat przedstawiony oraz „stałą” narrację z udziałem mieszkańców uniwersum.
Data premiery Beyond Good & Evil 2 nie jest znana, ale pod koniec przyszłego roku powinny wystartować testy wersji beta.