Bezużyteczna broń z Helldivers 2 stała się jedną z najlepszych. Wystarczył jeden patch
Odpowiedź na problem z Chargerami.
Do niedawna miotacz ognia nie był, mówiąc delikatnie, ulubioną bronią graczy w Helldivers 2. Po jednokrotnym przestestowaniu większość zapewne nie brała go już nigdy na misję. Niektórzy w ogóle go nie odblokowali, bo słyszeli, że nie warto. Wczorajszy patch 01.000.100 wprowadził jednak znaczącą poprawkę: zwiększył obrażenia na sekundę tej broni aż o 50 procent.
Gracze (w tym my) zdążyli już przeprowadzić pierwsze testy ulepszonego miotacza ognia i potwierdzają, że stał się on maszynką do zabijania Terminidów. O ile dawniej średnio nadawał się nawet do eksterminacji zwykłch „pchełek” (najmniejszych insektów), tak teraz radzi sobie w pojedynkę z Chargerem (Szturmowcem), i to całkiem sprawnie.
Flamethrower can kill chargers quite fast now
byu/BadassMinh inHelldivers
To o tyle ważne, że po gigantycznym osłabieniu Railguna (działka elektromagnetycznego) gracze desperacko poszukują teraz metody na szybkie poradzenie sobie z Chargerem. Tych przeciwników jest na wyższych poziomach trudności całe mnóstwo i szkoda marnować na nich mocne Manewry, skoro trzeba sobie jeszcze radzić z Tytanami Żółci, a więc największymi przedstawicielami Terminidów.
Do tej pory Chargera mógł właściwie w kilka sekund powalić właściciel Railguna i dowolnej broni podstawowej - wystarczyło strzelić dwa razy w pancerz, odsłonić wrażliwą na obrażenia tkankę, i dobić. Teraz jednak strzał z Railguna odbija się od pancerza tego przeciwnika, przynajmniej w trybie bezpiecznym.
Jak widać w powyższym filmie, miotacz ognia jest w stanie ugotować Chargera w całkiem krótkim czasie i może być niezłym substytutem działka elektromagnetycznego. Poza tym świetnie nadaje się do kontroli tłumu i eksterminacji sporych grup robaków na raz. W dodatku nie potrzebuje plecaka z „amunicją” i można go przeładować w biegu.
Po tzw. nerfie Railguna miotacz ognia ma szansę trafić do nowej mety, a więc zbioru najlepszych i najłatwiejszych sposobów na grę. Meta jest jednak dość płynna, bo Arrowhead Studios zapewne nie skończyło jeszcze z aktualizacjami balansu - tym bardziej że niektóre bronie wciąż wydają się bardzo słabe.