Biomutant - Glutomir: zakątek Gumikwaków
Zdobycie Gumikwaków do walki ze Wschodnim Światożercą.
Na tej stronie znajdziesz opis przejścia kolejnej części zadania głównego Glutomir w Biomutant. W jego trakcie udasz się do Zakątka Gumikwaków by zdobyć przedmioty potrzebne do walki z jednym ze światożerców.
Na tej stronie:
- Zapytaj Chlupa o Gumikwaki, znajdź zakątek Gumikwaków
- Znajdź Gumikwaki, spływa jak po Gumikwaku
- Schowek z Pif-Pafami, schowej z lupsami, wrak ślizgosiupni
Zapytaj Chlupa o gumikwaki, znajdź zakątek Gumikwaków
Ta część zadania rozpoczyna się po ukończeniu poprzedniego etapu - dotarciu do Glutomira i odblokowaniu ślizgosiupni (1). Zbliż się do nowego pojazdu i wsiądź do niego za pomocą klawisza interakcji. Od tego momentu możesz wykorzystywać go we wszystkich zbiornikach wodnych. Jest on traktowany jak wierzchowiec, możesz go więc w dowolnym miejscu przywołać. Z czasem też, po zebraniu części, uda ci się go zmodyfikować.
Skieruj się w stronę znacznika misji by dotrzeć do Chlupa (2). Zbliż się do platformy na której stoi, zeskocz ze ślizgosiupni i z nim porozmawiaj.
Zakończ rozmowę z postacią, wróć na skuter wodny i udaj się ponownie w stronę znacznika. Czeka cię dość długa przeprawa wodna. Na miejscu znajdziesz zablokowane wejście do jaskini. Podpłyń do niej i wciskaj przycisk wyświetlony na ekranie (3) by zarzucić hak ze ślizgosiupni i zrobić sobie przejście.
Znajdź Gumikwaki, spływa jak po Gumikwaku
Wpłyń do jaskini, zajmij się pnączami (4) wystającymi z wody, a następnie zacumuj skuter i zeskocz na ląd. Dostań się po drabinie na wyższy poziom i wejdź w interakcję ze skrzynką z bezpiecznikami (5) by rozwiązać zagadkę z łączeniem kabli.
Przebiegnij przez wiatrak (zignoruj drzwi na wprost - to droga powrotna) i zniszcz ścianę (6) przy pomocy Bumpięści. Podążaj za znacznikiem misji i zeskocz na dół. Pokonaj Huggela, który się tutaj pojawi, a następnie zbliż się do gumikwaków (7) i po kolei łap je przy pomocy sieci, wciskając klawisz interakcji.
Schowek z Pif-Pafami, schowej z lupsami, wrak ślizgosiupni
Zbierz wszystkie pięć kaczek, a potem wejdź w interakcję ze wskazaną przez znacznik misji szafką by zdobyć broń palną. Podążaj dalej wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki i wejdź w interakcję ze skrzynią z wrakiem ślizgosiupni (8). Zdobędziesz dzięki temu element, który możesz wykorzystać do zmodyfikowania swojego skutera wodnego.
Wróć na kładkę i idź przed siebie, gdzie znajdziesz szafkę z superłupem (9). Opróżnij ją i kontynuuj wędrówkę. Za drzwiami znajdziesz pojemnik z bioblobem i broń do walki wręcz.
Pozbieraj wszystkie przedmioty, rozwiąż zagadkę rotacyjną i wróć do Glutomira by zakończyć drugi etap misji o tej nazwie, a także odblokować kolejny, finalny, w trakcie którego zmierzysz się ze Wschodnim Światożercą.
Poprzednio: Biomutant - Glutomir: odzyskanie złomu, ślizgosiupnia
Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja
Następnie: Biomutant - Wschodni Światożerca, Puchcio Chrum