Skip to main content

Biomutant - Lobo: Frankenpies, heliplecak

Znajdź Frankenpsa, zdobycie heliplecaka do latania.

Lobo to jedna z postaci niezależnych w Biomutant, z którą związane są zadania poboczne. Na niniejszej stronie znajdziesz opis przejścia pierwszego z nich, podczas którego odnajdziesz Frankenpsa i zdobędziesz nowy gadżet, heliplecak.

Uwaga - miejsce, w którym znajduje się Lobo, otoczone jest gorącosferą. By się tutaj poruszać potrzebujesz dużej odporności na gorąco i/lub odpowiedniego skafandra.


Na tej stronie:


Znajdź Lobo

W pierwszej kolejności musisz znaleźć Lobo. Postać ta zlokalizowana jest w Stacji Balonolotowej (1), w północno-wschodnim rogu mapy. Dotrzyj na miejsce i zejdź po rampie (2) na dół. Otwórz drzwi i zejdź na niższy poziom, gdzie czeka Lobo. Porozmawiaj z nią by otrzymać kolejny cel tego zadania.


Znajdź Frankenpsa

Musisz teraz udać się do miejsca wskazanego na mapie (3) by znaleźć Franenpsa. Wykorzystaj punkt kontrolny przy Koniec Linii (4) by znacznie skrócić sobie wędrówkę - oczywiście jeśli wcześniej go odblokowałeś.

We wskazanym miejscu znajdziesz wysoką górę, na którą musisz się wdrapać. Uważaj na znajdujących się tutaj wrogów, jak Mu-Donk (5). Przeciwnicy ci mają wysokie poziomy i są bardzo mobilni, przez co walka z nimi jest znacznie bardziej wymagająca niż z wrogami, których spotkać możesz bliżej centrum mapy.

Podążaj do góry aż trafisz do niewielkiego budynku. Wejdź do środka i wskocz nad wentylator (6). Wydmuchiwane przez niego powietrze uniesie cię do góry, gdzie musisz zeskoczyć na grunt i podążać do góry konstrukcji.

Zignoruj znajdującą się tutaj windę, gdyż jest nieaktywna i idź na samą górę. Znajdziesz tam zagadkę z łączeniem kabli. Przestaw kable (7) by ją rozwiązać, a następnie wróć na dół do windy i wyjedź nią na samą górę budynku.


Doprowadź Frankenpsa do Lobo

Wejdź w interakcję z leżącym na konstrukcji Frankenpsem (8) by go obudzić. Po krótkiej scence będziesz musiał wrócić do Lobo. Możesz skorzystać z szybkiej podróży, ale czasami doprowadzi to do sytuacji, w której pies zniknie gdzieś bezpowrotnie. Bezpieczniej jest więc udać się tam na piechotę.

Po powrocie do Lobo otrzymasz heliplecak - nowy typ plecaka, który, po założeniu, pozwoli ci chwilę utrzymywać ci się w powietrzu (działa w zamian za drugi skok). Zakończysz też to zadanie i odblokujesz kolejne dla tej samej postaci.

Poprzednio: Biomutant - Miraż, zostaw przeszłość za sobą, retrospekcja

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Zobacz także