Black Myth Wukong - Zadanie Pijanego Dzika
Jak pomóc pijanemu dzikowi.
W rozdziale drugim możemy spotkać pijanego dzika - choć zadanie to nie jest wymagane do ukończenia gry, to jego wykonanie znacznie ułatwi pokonanie ostatniego przeciwnika w tym rozdziale - Króla Żółtego Wiatru.
Na tej stronie:
Pijany Dzik - pierwsza lokalizacja
Aby znaleźć pijanego dzika, musimy udać się na skalistą płaszczyznę i skręcić w lewo od kapliczki. Przejdź przez wąskie przejście, którego pilnuje włócznik. Dzik znajduje się po lewej stronie otwartej przestrzeni.
Porozmawiaj z nim - poprosi Cię o znalezienie kamienia otrzeźwienia.
Znalezienie Kamienia Otrzeźwienia
Aby znaleźć kamień otrzeźwienia, mamy dwie możliwości:
- Kupić go u Człowieka w Kamieniu - kosztuje jednak 6480 woli. Opcja ta jest dostępna, jeśli wykonaliśmy zadanie z nim związane.
- Znaleźć go na mapie. Po przejściu przez most w bezwichrzu i skręcając w lewo wewnątrz osady, znajdziemy lśniący pojemnik. W nim będzie kamień otrzeźwienia (1).
Pijany Dzik - druga lokalizacja
Kiedy dzik w końcu wytrzeźwieje, uda się do świątyni przyczajonego tygrysa - słyszał o mięsie szczurów na jego stopniach. Możesz kojarzyć to miejsce - udaj się do kapliczki przed tą lokalizacją i skręć w drugi zakątek po prawej. Tam znajdziesz dzika (2) po raz kolejny.
Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że naszła go ochota na zjedzenie czegoś porządnego - nefrytowego lotosu. Jeśli często zbierałeś rośliny po drodze, istnieje duże prawdopodobieństwo, że posiadasz już ten przedmiot. Zazwyczaj można go znaleźć w stawach.
Pijany Dzik - trzecia lokalizacja, zakończenie zadania
Jeśli wyczerpałeś dialog, to dzik na pewno wspomniał o kawałku złota - będziesz musiał go posiadać, aby popchnąć zadanie dalej. Jeśli masz za sobą walkę z Pierwszym Księciem Płynących Piasków, to na pewno posiadasz ten przedmiot - chodzi o kawałek złota arahanta.
Jeżeli w walce z Królem Płynących Piasków i Drugim Księciem Płynących Piasków wyeliminowałeś ich obu, to posiadasz kawałek zgniłego mięsa - możesz go użyć, aby przywołać pierwszego księcia i pozyskać kawałek złota.
Wróć do miejsca, w którym spotkałeś dzika po raz pierwszy. Czeka cię walka z bossem - Panem w Żółtych Szatach - dzikiem we własnej osobie.
Po jego pokonaniu przejdź przez drzwi i obejrzyj scenkę. Idź przed siebie, a natkniesz się na kolejną kapliczkę. Kawałek dalej czeka cię walka z bossem - Tygrysem Strażnikiem.
Gdy już się z nim uporasz, idź przed siebie - znajdziesz kolejną kapliczkę, a kawałek dalej - Króla Żótego Wiatru (3). Porozmawiaj z nim. Będziesz musiał stoczyć walkę z olbrzymim owadem - Fubanem.
Wygranie walki zakończy zadanie - w nagrodę otrzymasz naczynie - Poskramiacz Wiatru.
Powrót do spisu treści: Black Myth Wukong - Poradnik, Solucja
Powrót do spisu treści: Black Myth Wukong - Rozdział 2: Żółty Piasek, Niegościnny Mrok