Blair Witch - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, wskazówki i mechanika.
Witamy w solucji i poradniku do gry Blair Witch. Znajdziecie tu szereg ogólnych wskazówek, ułatwiających zrozumienie rozgrywki, a także bardziej szczegółowe opisy, poświęcone mechanice. Chodzi między innymi o korzystanie z ważnych przedmiotów w ekwipunku czy współpracy z psem głównego bohatera.
W publikacji znajduje się też szczegółowy opis przejścia kampanii fabularnej, podzielonej na 17 rozdziałów. Strony zostały wzbogacone obrazkami oraz dodatkowymi poradami w trudniejszych miejscach gry.
Życzymy udanej zabawy!
Poradnik, misje i wskazówki do Blair Witch
Na poniższych stronach zapoznasz się z mechaniką w Blair Witch. Opisujemy tutaj wszystkie najważniejsze, kluczowe elementy rozgrywki, dzięki czemu ułatwisz sobie zabawę.
- Blair Witch - telefon i krótkofalówka, korzystanie i opcje
- Blair Witch - pies Bullet, wydawanie komend
- Blair Witch - kamera, odtwarzanie kaset, filmy
Opis przejścia - wszystkie misje i zadania
Na poniższych stronach znajdziesz solucję do poszczególnych rozdziałów w grze.
- Blair Witch - Prolog: telefon, parking, krótkofalówka
- Blair Witch - Rozdział 1: pies Bullet, czapka, trop
- Blair Witch - Rozdział 2: zasłabnięcie, rozmowa z Jess
- Blair Witch - Rozdział 3: obóz, kamera, zabawkowy samochód
- Blair Witch - Rozdział 4: drzewo, wrak, bunkier, walka z wrogami, bezpiecznik
- Blair Witch - Rozdział 5: ciało, hełm wojskowy, ucieczka
- Blair Witch - Rozdział 6: przejście przez drzewo, noktowizor
- Blair Witch - Rozdział 7: fruwające liście, wysepki w lesie, miasto
- Blair Witch - Rozdział 8: wagonik, zagadka z piecem, zawór, wskaźnik ciśnienia
- Blair Witch - Rozdział 9: przejazd wagonikiem, droga do tartaku
- Blair Witch - Rozdziały 10, 11: tartak, kłódka, tajemniczy mężczyzna
- Blair Witch - Rozdziały 12, 13: Carver, białe ślady, czerwoni wrogowie, drzewo
- Blair Witch - Rozdział 14: poszukiwanie psa, czerwone drzewo
- Blair Witch - Rozdziały 15, 16: labirynt, potwory na suficie, droga do Petera
- Blair Witch - Rozdział 17: dom na wzgórzu, rozwiązanie zagadki, zakończenie
- Blair Witch - wszystkie zakończenia, dobre i złe, los psa
- Blair Witch - sekretne zakończenie, zagadka bunkra, los Petera
Sekrety i znajdźki
Poniżej znajdziesz działy poradnika poświęcone różnym przedmiotom, które są do znalezienia w poszczególnych rozdziałach. Najpierw sprawdź poniżej, jakie znajdźki dostępne są w Blair Witch.
- Blair Witch - drewniane lalki, figurki
- Blair Witch - zdjęcia ofiar
- Blair Witch - śmieci
- Blair Witch - drewniane totemy
- Blair Witch - notatki psychiatry
Wszystkie znajdźki w danych rozdziałach:
- Blair Witch - Prolog: sekrety i znajdźki
- Blair Witch - Rozdział 1: sekrety i znajdźki
- Blair Witch - Rozdziały 2, 3: sekrety i znajdźki
- Blair Witch - Rozdział 4: sekrety i znajdźki
- Blair Witch - Rozdział 5: sekrety i znajdźki
Porady ogólne do Blair Witch
Zapoznaj się z tymi wskazówkami, by łatwiej wejść w świat gry.
- Dokładnie badaj wszelkie odwiedzane miejsca. Pamiętaj, żeby nie polegać jedynie na swoim wzroku, ale również korzystania z komendy szukaj, dla psa Bulleta. Czasami jest to jedyna możliwość zdobycia pewnych rzeczy.
- Jeśli znajdziesz ważne dla fabuły przedmioty i nie jesteś pewny, co z nimi zrobić, to spróbuj dać je do węszenia psu. Czworonóg może bowiem odkrywać tropy i nowe ścieżki, pchające fabułę do przodu.
- Podczas rozgrywki korzystaj z kamery, którą zdobędziesz w trzecim sezonie. Pozwoli nie tylko oświetlić niektóre miejsca lepiej niż latarka, ale także odtwarzać ważne filmy, które wpływają na otaczającą bohatera rzeczywistość.
- Nie przejmuj się, jeśli się zgubisz. Spróbuj wtedy na spokojnie szukać kolejnych ścieżek lub akcji, które mogą popchnąć akcję do przodu. Należy też pamiętać, że twórcy nie zamieścili w grze żadnej mapy i możemy polegać jedynie na własnych zdolnościach nawigacji.
- Pamiętaj, że wiele, na pozór błahych decyzji, może okazać się kluczowa dla zakończenia całej gry. Dlatego zwracaj uwagę między innymi na sposób, w jaki traktujesz psa oraz czy prowadzisz rozmowy przez komórkę i krótkofalówkę z innymi osobami.