Skip to main content

Blair Witch - wszystkie zakończenia, dobre i złe, los psa

Poznaj różne finały przygody.

Chociaż Blair Witch jest produkcją liniową, w której do finału docieramy do wytyczonej przez autorów ścieżce, to po drodze możemy podjąć się wielu działań, mających wpływ na zakończenie przygody. Twórcy przygotowali dwa główne warianty, a także elementy wpływające na drugorzędne szczegóły.

Złe zakończenie - nieprzerwanie cyklu

Istnieje spora szansa, że za pierwszym przejściem gry aktywowanie zostanie właśnie ten finał. Zakłada, że Ellis podświadomie wysłucha poleceń wiedźmy, zabije Carvera i sam zajmie jego miejsce, stając się mordercą, zwabiającym do lasu ofiary. Aby doszło do tego zakończenia należy spełnić następujące warunki:

  • Podnoś drewniane totemy i figurki.
  • Zabijaj latarką napotkane potwory.
  • Zabij szeryfa i pozostałe osoby w rozdziale 17.

Dobre zakończenie - przerwanie cyklu

W tym przypadku Ellis doprowadza do przerwania cyklu mordów, a bohater nie poddaje się woli czarownicy. Niestety finalnie przypłaca to własnym życiem. Aby doszło do tego zakończenia:

  • Nie podnoś drewnianych totemów i figurek.
  • Nie zabijaj napotkanych potworów - omijaj je z włączoną kamerą, zamiast korzystać z latarki.
  • Nie zostawiaj Bulleta na pastwę losu w rozdziale 14.
  • W rozdziale 17 nie przestawiaj drewnianej dźwigni, nie zabijaj szeryfa ani napotkanych pod koniec postaci.

Oprócz opisanych powyżej dwóch głównych zakończeń należy też pamiętać, że nasze poczynania odbijają się na psie Bullecie. Jeśli podczas rozgrywki często go karciliśmy, a w rozdziale 14 zostawiliśmy, to w finale nasz kompan się od nas odwróci. Aby do tego nie doszło należy w trakcie rozgrywki często go chwalić, karmić smakołykami i nie zostawiać na pastwę losu w rozdziale 14.

Następnie: Blair Witch - sekretne zakończenie, zagadka bunkra, los Petera

Spis treści: Blair Witch - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Blair Witch - Rozdział 17: dom na wzgórzu, rozwiązanie zagadki, zakończenie

Zobacz także