Blizzard podkreśla, że PC to wciąż priorytet dla studia
O złym wydźwięku zapowiedzi Diablo Immortal.
Blizzard stawia na pierwszym miejscu PC jako platformę do gier - zaznaczył szef firmy, podkreślając jednocześnie, że sposób zapowiedzi mobilnego Diablo był dosyć niefortunny.
- Myślę, że popełniliśmy błąd zapowiedając Diablo Immortal, ponieważ z kontekstu wynikało, że takie gry to naszym zdaniem przyszłość - powiedział J. Allen Brack w rozmowie z Gamespotem.
- Nie udało nam się też podkreślić, że wciąż pozostajemy studiem, dla którego najważniejszy jest PC.
Brack przywołał przykład Diablo 3, które najpierw trafiło na komputery. Jego zdaniem Blizzard zawsze będzie wspierał też inne platformy, ale przenoszone będą na nie doświadczenia zbudowane na PC, odpowiednio przerobione i dostosowane do konsol.
Diablo Immortal zostało zapowiedziane w 2018 roku, ale data premiery mobilnej produkcji wciąż nie jest znana. Być może gra zostanie udostępniona na początku listopada, kiedy odbędą się targi Blizzcon.
Na tegorocznej edycji imprezy firma zapowie prawdopodobnie nowe rozszerzenie World of Warcraft. Nieoficjalne informacje wskazują też na bliżej niesprecyzowany tryb PvE do Overwatch. Niektórzy gracze oczekują też zapowiedzi pełnoprawnej odsłony Diablo.
Źródło: Gamespot
Następnie: Sekretny boss w The Division 2 odnaleziony po dwóch miesiącach