Blizzard poirytowany opóźnieniami Overwatch 2
„Powodów było wiele”.
Overwatch 2 nabiera kształtów i jest coraz bliżej premiery - jeszcze w kwietniu wystartują testy beta - ale twórcy z Blizzarda ujawnili, że są poirytowani opóźnieniami w pracach nad projektem.
Geoff Goodman, który zajmuje się projektowaniem bohaterów sieciowej strzelanki, w wywiadzie udzielonym serwisowi USA Today przyznał, że deweloperzy nie są zadowoleni z faktu, że zespołowi nie udaje się działać zgodnie z pierwotnym harmonogramem. Plan zakładał przygotowywanie sequela równolegle do rozwijania pierwszej części serii.
- Cały zespół był trochę zdenerwowany i poirytowany, że wszystko się opóźniło. Powodów takiego stanu rzeczy było wiele, nie chodziło tylko o jedną kwestię - wyjaśnia. Dodaje, że przesunięcia związane są z kosztami produkcyjnymi.
- Koszty produkcyjne to dość stały temat dotyczący wszystkich aspektów gry. Blizzard nie jest studiem przykutym do konkretnych terminów, co jednak nie oznacza, że jesteśmy wolni od obaw związanych z kosztami czy czasem - tłumaczy deweloper.
Według Goodmana, jedną z najpoważniejszych negatywnych konsekwencji opóźnień jest fakt, że twórcy nie mogą jeszcze dzielić się z fanami pomysłami i koncepcjami wymyślonymi na potrzeby powstającego sequela.