Blizzard „resetuje” prace nad nowym MMO, twórcy przeniesieni do innych projektów
Titan powstaje od nowa.
Blizzard zdecydował się na całkowite przeprojektowanie powstającej od kilku lat gry MMO nowej generacji, znanej po roboczym tytułem Titan.
Serwis VentureBeat informuje, powołując się na źródła „zaznajomione ze sprawą”, że ze 100 zaangażowanych pracowników, przy projekcie pozostanie jedynie 30 osób, reszta przeniesie się do innych tytułów (Blizzard All-Stars, World of Warcraft, dodatek do Diablo 3, StarCraft II czy Battle.net).
I choć ewentualna data premiery nigdy nie została oficjalnie ogłoszona, to ostatnie zmiany sprawią, że gra ukaże się najwcześniej w 2016 roku.
Blizzard wystosował oficjalne stanowisko, w którym informuje, że „nasz proces produkcji zawsze polegał na częstych zmianach i poprawkach, a nasze nieogłoszone MMO nie jest wyjątkiem. Dotarliśmy do momentu, w którym potrzebne były duże zmiany w warstwie projektowej i technologicznej. Wykorzystujemy ten moment do przeniesienia części mocy przerobowych do innych projektów, podczas gdy podstawowy zespół zajmie się adaptacją naszej technologii i narzędzi.”
Warto zauważyć, że podobna praktyka nie jest niczym nowym w Blizzardzie, a podobny los spotkał m.in. StarCraft, Warcraft III: Reign of Chaos, a ostatnio także Diablo 3.
Według nieoficjalnych informacji, akcję Titana planowano umieścić na Ziemi, a rozgrywka koncentrowała się na podróżach w czasie.