Skip to main content

Blizzard ujawnił materiały z wczesnych wersji Overwatch

Tracer strzela laserami.

Podczas tegorocznej imprezy BlizzCon w ubiegły weekend doczekaliśmy się zapowiedzi nowej postaci i mapy do strzelanki Overwatch, ale ujawniono też ciekawe ujęcia z przeszłości gry.

Podczas jednego z paneli dyskusyjnych producent Jeff Kaplan cofnął się do samych początków prac, gdy twórcy po raz pierwszy zdołali wyrenderować coś za pomocą nowego silnika graficznego. Oglądamy szare tekstury, ale już teraz jest też Tracer (Smuga w polskiej wersji).

Deweloperzy nie zdołali jeszcze dodać broni, więc popularna bohaterka strzela laserami z oczu „laserami” o szerokości jednego piksela.

Nieco dalej zamieszono ujęcia z listopada 2013 roku, gdy gra nabierała już kształtów. Obiekty są bardziej zaawansowane, Tracer ma pistolety i rozprawia się z nieruchomymi modelami Reapera (Żniwiarz).

W ten sposób deweloperzy testowali ogólną skalę świata, ale także silnik fizyczny. Wydaje się również, że pierwszą przygotowaną mapą było Temple of Anubis. Miesiąc później - w grudniu - w grze pojawiła się już Pharah (Fara).

W okolicach piątej minuty otrzymujemy spojrzenie na pierwszą wersję Hanzo, z maja 2014 roku. W tym okresie w Overwatch pojawił się także Torbjörn, walka wręcz czy też lokacja King's Row.

Zobacz na YouTube

Jest też spojrzenie na elementy, które nie trafiły ostatecznie do pełnej wersji, jak Reinhardt rzucający młotem, Torbjörn z pułapkami przyczepianymi do sufitów czy Mercy (Łaska) z leczeniem kilku celów jednocześnie (co ciekawe, podobne rozwiązanie dodano do gry niedawno w ramach łatki).

Zobacz także