Bloodborne: The Old Hunters - Koszmar Tropiciela, pierwszy skrót
Poradnik do dodatku: Gigant z toporem, pierwsza lokacja, rzeka krwi.
Gdy wejdziesz do Koszmaru Tropiciela, wyjdź jedynym przejściem. Wybierz ścieżkę po prawej stronie z widocznym przedmiotem (Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia). Kierując się cały czas tą drogą (górną) napotkasz łowcę walczącego z potworami, który zaatakuje również twoją postać.
Jeżeli w tym miejscu skoczysz na dół, to na dachu budynku, obok schodów znajdziesz Rękawice dawnego tropiciela. Po dojściu do rozgałęzienia wybierz prawą ścieżkę gdzie zaatakują dwa psy i kolejny łowca. Nie skręcaj w lewą stronę, ale podejdź do urwiska z prawej strony i delikatnie skocz żeby zebrać Spodnie dawnego tropiciela.
Pierwszy skrót
Pokonawszy ptaszyska skorzystaj z dźwigni i po otworzeniu bramy podnieś Czapkę dawnego tropiciela. Odblokowane schody prowadzą do lampy stanowiącej początek tej lokacji. Za bramą spotkasz kolejnego łowcę.
Po pokonaniu łowcy wracaj przez bramę, wybierz schody prowadzące do góry. Po pokonaniu trzech potworów i kolejnego łowcy możesz wybrać schody na dół prowadzące do centralnego placu. Znajdziesz tam karabin pułapkę, kilku przeciwników oraz Fiolki z krwią i Wiedzę Szaleńca do zebrania.
Warto zwrócić uwagę na przedmiot zamieszczony na małym wzniesieniu, jest to nowa broń - Rozcinacz bestii. Aby go podnieść należy skoczyć ze schodów po prawej stronie. Gdy podejdziesz do przedmiotu, to z dachu zeskoczy łowca, a po jego zabiciu powinieneś otrzymać Plugastwo - przedmiot wymagany do awansowania w nowym przymierzu o nazwie Liga.
Gigant z toporem
Po opcjonalnym sprawdzeniu głównego placu wybierz ścieżkę prowadzącą do góry. Czeka tam duża grupa przeciwników, ale zostaną zabici przez ognistą kulę! Wejdź jeden poziom wyżej i po lewej stronie zobaczysz ścieżkę, na końcu której znajdziesz Opończę dawnego tropiciela.
Wróć na schody i kontynuuj drogę do góry, a po prawej stronie zobaczysz przedmiot i boczną ścieżkę, ale na razie idź do budynku z którego wyjdzie gigant z toporem i zaatakuje czekających tam łowców.
Ten wróg jest silny, ale powolny. Po wzmocnieniu jego broni dobrze wykonane uniki są kluczowe do osiągnięcia zwycięstwa. W razie dużych problemów można skorzystać z zatrutych noży, co przyśpieszy pokonanie giganta.
Po walce wejdź do budynku, na końcu sali znajduje się Wisior w kształcie oka. Zebrawszy przedmiot wyjdź z katedry i kieruj się do wcześniej wspomnianej bocznej ścieżki.
Po wyjściu z tunelu zacznie się ostrzał z karabinów z lewej strony. Chowaj się za przeszkodami terenowymi, by unikać obrażeń i stopniowo podbiegaj do przodu. Najpierw pokonaj pierwszy karabin celujący w poprzek drogi. Później trzy pozostałe oraz dwóch prostych przeciwników.
Schodząc niżej napotkasz przeciwników korzystających z opóźnionych Koktajli Mołotowa i jednego groźniejszego łowcę. Wewnątrz kolejnego budynku czeka dwóch słabszych wrogów, ale zanim zejdziesz schodami na dół warto zeskoczyć przez drugie drzwi i podnieść Cylinder dawnego tropiciela.
Ponownie zejdź na dół i wróć do budynku. Na dolnym piętrze czeka jeden wróg i pułapka. Po przejściu obok ciała na wózku uruchamia się mechanizm czasowy i następuje eksplozja. Po wybuchu można już spokojnie podnieść nową broń, a jest to Młot Grzmot.
Skorzystaj z drzwi widocznych na następnym screenshocie, a trafisz na kolejnego przeciwnika. Ten wróg jest szybszy od pozostałych i ma dużą ilość punktów życia, ale przy dobrych unikach nie powinien stanowić dużego problemu. Po walce otrzymasz Odznakę Strzelającego Młota.
Rzeka krwi
Dalsza część przejścia jest już zablokowana, więc wróć do budynku, w którym znajdował się Młot Grzmot i tym razem skieruj się w stronę rzeki krwi. Przed tobą pojawią się potwory pająki, które już wcześniej spotkałeś w lokacji o nazwie Opuszczony Zamek Cainhurst.
Znajduje się tutaj dużo przeciwników i przed walką sugeruję przebiegnięcie do mostu po lewej stronie i schodami do góry (zachowaj ostrożność, aby pająki nie zdołały otoczyć twojej postaci).
Na moście znajduje się kilku przeciwników, ale nie powinni stworzyć dużego zagrożenia. Skorzystaj z bocznej ścieżki po lewej stronie za mostem, a dojdziesz do Rękawic konstabla.
Wróć na dół i wejdź do budynku naprzeciwko mostu. Znajdziesz tam pokojowo nastawionego NPC, a otwierając drzwi odblokujesz przydatny skrót prowadzący do pierwszej lampy.
Następnie: Bloodborne The Old Hunters - Bestia Żądna Krwi i Koszmarny Kościół
Powrót do spisu treści: Bloodborne The Old Hunters - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po dodatku.