Bloodborne: The Old Hunters - Poradnik, Solucja
Jak ukończyć dodatek, opis przejścia.
Witajcie w poradniku do The Old Hunters - pierwszego i jedynego DLC do gry Bloodborne na PlayStation 4. Znajdziecie tutaj opis przejścia i walk z bossami, zwracamy także uwagę na lokalizację wielu ważnych przedmiotów.
Poniżej umieszczamy też wskazówki, które pomogą wam odblokować zawartość dodatku i rozpocząć nową przygodę.
Opis przejścia
Poniżej przewodnik po rozszerzeniu do gry, w którym opisujemy dokładną ścieżkę przejścia i pokonania wszystkich bossów oraz innych przeciwników.
- Bloodborne: The Old Hunters - Koszmar Tropiciela, pierwszy skrót
- Bloodborne: The Old Hunters - Bestia Żądna Krwi i Koszmarny Kościół
- Bloodborne: The Old Hunters - Boss, Ludwig Przeklęty
- Bloodborne: The Old Hunters - Szpital, winda, sale pacjentów
- Bloodborne: The Old Hunters - Płyny mózgowe, droga do drugiego bossa
- Bloodborne: The Old Hunters - Balkon, podziemne cele, Żywe Porażki
- Bloodborne: The Old Hunters - Lady Maria z Astralnej Wieży Zegarowej i Wioska Rybacka
- Bloodborne: The Old Hunters - Inwazje Bradora, Sierota Kos
- Bloodborne: The Old Hunters - Trzeci płyn mózgowy, boss Laurence
Jak odblokować zawartość dodatku
The Old Hunters jest jednak podobny do innych DLC znanych z gier Dark Souls, co oznacza, że nie uruchomimy go po prostu z poziomu głównego menu.
By odblokować i uzyskać dostęp do zawartości rozszerzenia. Należy spełnić następujące warunki i wykonać konkretne czynności:
- Pokonaj bossa w Rewirze Katedralnym, a następnie zbadaj przedmiot na ołtarzu, by zmienić stan świata gry. Później dostęp do zawartości The Old Hunters można uzyskać w dowolnym momencie.
- Wróć do Snu Tropiciela i weź ze schodów nowy przedmiot, który oferują posłańcy.
- Przenieś się do Kaplicy Odeona (nazwa latarni: Rewir Katedralny) i wyjdź na zewnątrz przejściem po lewej stronie.
- Po wyjściu z kaplicy stań za nagrobkami po prawej stronie, przy samym ogrodzeniu, by aktywować wydarzenie. Było już dostępne w podstawowej wersji gry, ale teraz dzięki niemu przeniesiesz się do Koszmaru Tropiciela - lokacji z dodatku.
- Przeniesiesz się do alternatywnej wersji Kaplicy Odeona. Jesteś w nowej lokacji. Możesz przenosić się do Snu Tropiciela i wracać do nowego świata z poziomu nagrobka, który znajduje się przy bocznym wyjściu z warsztatu.
Warto zaznaczyć, że poziom bohatera nie ma znaczenia, dostęp do Koszmaru Tropiciela nie zostanie zablokowany, ale na niższym poziomie możesz mieć trudności z przeciwnikami.
Nową zawartość można odblokować nawet przed walką z ostatnim bossem, albo później - w Nowej Grze Plus po pokonaniu bossa w Rewirze Katedralnym.