Bloodborne w 60 FPS w materiale Digital Foundry
Rozmowa z twórcą modyfikacji.
Pod koniec kwietnia informowaliśmy, że Bloodborne zostało uruchomione w 60 klatkach na sekundę. Digital Foundry przygotowało materiał, w którym analizuje zmodyfikowaną wersję gry podczas rozmowy z jej autorem.
Lance McDonald skutecznie zdjął ograniczenie na poziomie 30 FPS i uzyskał zadowalające wyniki. Ostatecznie jednak dopiero uruchamianie gry w trybie Boost na PS4 Pro pozwoliło osiągnąć najlepszą płynność.
Gra działa najlepiej w rozdzielczości 720p. To właśnie wtedy udaje się niemal całkowicie wyeliminować problem złej częstotliwości wyświetlania kolejnych klatek, która powoduje efekt lekkiego zacinania się obrazu.
McDonald podkreśla, że zupełne pozbycie się problemu i nawet stabilne 30 FPS nie jest możliwe do osiągnięcia na obecnej wersji silnika graficznego wykorzystywanego przez From Software.
Warto zaznaczyć, że autor modyfikacji korzysta ze specjalnej, deweloperskiej wersji PlayStation 4. Na zwykłym egzemplarzu konsoli nie uruchomimy gry w podobny sposób.
Poprzednio: Prababcia Johna Romero jedną z postaci w gangsterskim Empire of Sin