Bloodborne w 60 klatkach na sekundę na PS4 Pro - dzieło fana
To jednak możliwe.
Lance McDonald, publikujący między innymi materiały z wyciętą zawartością z cyklu Souls, opublikował na YouTube prezentację Bloodborne działającego w 60 klatkach na sekundę na PS4 Pro.
Autor podkreśla, że nie użył emulatora. Za pomocą narzędzi deweloperskich wprowadził do gry własną aktualizację opartą na patchu do Dark Souls 3, który wprowadzał 60 FPS do tej produkcji.
Co ciekawe, McDonald chce opublikować swój autorski patch publicznie - choć dopiero w przyszłości, gdy „PS5 będzie już dostępne i Sony da nam w końcu znać, czy chcą usprawnić grę oficjalnie”.
„Z szacunku dla PlayStation, chcę dać im szansę, by jako pierwsi zaoferowali graczom 60 FPS w Bloodborne”.
Skorzystanie z nieoficjalnej aktualizacji będzie oczywiście wiązało się z aktywacją i użyciem deweloperskich funkcji PS4, a instalacja łatki będzie wymagać użycia pliku na pendrivie USB.