Bobby Kotick chciał podobno kupić serwisy o grach, by poprawić wizerunek Activision
Nie udało się.
Kontrowersyjny szef Activision Blizzard - Bobby Kotick - rozważał niedawno przejęcie popularnych serwisów o grach, by poprawić wizerunek firmy w mediach i „zmienić narrację”.
Informacje przekazał dziennik The Wall Street Journal, powołując się na „osoby zaznajomione” z prezesem, który zmaga się obecnie z licznymi artykułami na temat kryzysu wewnątrz firmy.
Na celowniku Koticka były podobno Kotaku oraz PC Gamer, dwa popularne serwisy zajmujące się grami wideo - głównie właśnie wiadomościami.
Rzeczniczka Activision zaprzeczyła doniesieniom, a właściciele Kotaku oraz PC Gamera nie skomentowali sytuacji.
Wzmianka o „zmianie publicznej narracji” może sugerować, że celem opisywanych przejąć mogło nie być samo publikowanie pochlebnych artykułów, a po prostu zaoferowanie pozostałym mediom innego tematu do analizowania.
Bobby Kotick ma rzekomo odejść z zajmowanego stanowiska wraz z zakończeniem procesu przejmowania Activision Blizzard przez Microsoft, co może przeciągnąć się do połowy przyszłego roku.