Skip to main content

Bobby Kotick chciał podobno kupić serwisy o grach, by poprawić wizerunek Activision

Nie udało się.

Kontrowersyjny szef Activision Blizzard - Bobby Kotick - rozważał niedawno przejęcie popularnych serwisów o grach, by poprawić wizerunek firmy w mediach i „zmienić narrację”.

Informacje przekazał dziennik The Wall Street Journal, powołując się na „osoby zaznajomione” z prezesem, który zmaga się obecnie z licznymi artykułami na temat kryzysu wewnątrz firmy.

Na celowniku Koticka były podobno Kotaku oraz PC Gamer, dwa popularne serwisy zajmujące się grami wideo - głównie właśnie wiadomościami.

Rzeczniczka Activision zaprzeczyła doniesieniom, a właściciele Kotaku oraz PC Gamera nie skomentowali sytuacji.

Wzmianka o „zmianie publicznej narracji” może sugerować, że celem opisywanych przejąć mogło nie być samo publikowanie pochlebnych artykułów, a po prostu zaoferowanie pozostałym mediom innego tematu do analizowania.

Bobby Kotick ma rzekomo odejść z zajmowanego stanowiska wraz z zakończeniem procesu przejmowania Activision Blizzard przez Microsoft, co może przeciągnąć się do połowy przyszłego roku.

Zobacz także