Bohater Sekiro: Shadows Die Twice przemówi
W przeciwieństwie do postaci z serii Dark Souls.
Studio From Software ujawniło, że w Sekiro: Shadows Die Twice nieco inaczej podchodzi do sposobu opowiadania fabuły. W przeciwieństwie do podopiecznych z serii Dark Souls, bohater gry przemówi własnym głosem.
W produkcji gracze pokierują postacią znaną jako The Wolf - opiekunem młodego chłopca. Na samym początku młodzieniec zostanie jednak porwany i wojownik stanie przed zadaniem uratowania dziecka.
W rozmowie z magazynem Game Informer odpowiedzialny we From Software za komunikację z mediami Yasuhiro Kitao ujawnił, że główny bohater tytułu przemówi własnym głosem. Podkreśla, że mężczyzna ma własne myśli, uczucia i poczucie moralności.
Deweloper zaznacza, że stworzenie postaci z bogatym tłem fabularnym pozwoliło na zastosowanie technik narracyjnych niewykorzystywanych w Demon's Souls i cyklu Dark Souls. Mowa między innymi o tak zwanych „flashbackach”, czyli sekwencjach toczących się w przeszłości.
Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - premiera i najważniejsze informacje
Autorzy nie rezygnują jednak z części rozwiązań używanych w poprzednich grach japońskiego studia. Gracze staną więc przed możliwością zbierania porozrzucanych po świecie strzępków informacji, by odkryć historię uniwersum.
Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PS4 i Xbox One.