Borderlands 3 - Amara: drzewka umiejętności i zdolności
Umiejętności Amary The Siren.
Amara The Siren to jedna z czterech dostępnych postaci w Borderlands 3. Tak jak inni bohaterowie, Amara ma unikalny styl gry, który jest związany z trzema dostępnymi drzewkami umiejętności. Gra pozwala na mieszanie zdolności i umiejętności akcji (ang. Action Skills).
Amara, razem z Lilith i Mayą, to Syreny. Bohaterka korzysta z dodatkowych ramion, które ułatwiają eliminację przeciwników. Amara posiada trzy drzewka umiejętności (ang. Skill Trees). Drzewka składają się z sześciu poziomów, które odblokowujemy za pomocą punktów umiejętności (ang. Skill Points).
Amara - drzewka umiejętności
Każde drzewko umiejętności zawiera początkowy Action Skill oraz zdolności pasywne (ang. Passive Abilities) i rozszerzenia (ang. Augments). Zdolności pasywne poprawiają statystyki umiejętności, a Augments zmieniają charakter Action Skill. Zdolności mogą mieć kilka rang - każda kolejna ranga wzmacnia efekt zdolności.
Amara może mieć przyporządkowaną na raz jedną umiejętność typu Action Skill. W drzewkach umiejętności znajdziemy Action Skill Elements, które zmieniają rodzaje obrażeń, które zadają zdolności typu Action Skill. Pierwszym Action Skill Element, który posiada Amara, jest Shockra, umożliwiająca zadawanie obrażeń od porażeń. W tym samym czasie korzystamy tylko z jednego Action Skill Element.
Brawl - umiejętność początkowa Phaseslam
Nacisk na walkę w zwarciu.
- Phaseslam - Amara uderza w ziemię, aby zadać pobliskim przeciwnikom obrażenia i wyrzucić ich w powietrze.
- Czas odnowienia: 35 sekund
- Obrażenia: 98
Jeżeli przeglądasz tę stronę na urządzeniu mobilnym, przesuń w lewo tabelę, aby zobaczyć jej pełną zawartość.
Brawl - 1. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Root to Rise | Pasywna | Zwiększa maksymalne zdrowie. 1. Ranga: +8 do maksymalnego zdrowia 2. Ranga: +16 do maksymalnego zdrowia 3. Ranga: +24 do maksymalnego zdrowia 4. Ranga: +32 do maksymalnego zdrowia 5. Ranga: +40 do maksymalnego zdrowia |
Personal Space | Pasywna | Wystrzały z broni mają dodatkowy bonus do obrażeń, który bazuje na odległości od celu - im bliżej cel, tym większy bonus. 1. Ranga: +12% do bonusu obrażeń 2. Ranga: +24% do bonusu obrażeń 3. Ranga: +36% do bonusu obrażeń |
Clarity | Pasywna | Stała regeneracja zdrowia. Im mniej zdrowia, tym efektywniejsza regeneracja. Po użyciu Action Skill bonus jest dwukrotnie większy przez kilka sekund. Czas trwania: 5 sekund 1. Ranga: +1% do brakującego zdrowia 2. Ranga: +2% do brakującego zdrowia 3. Ranga: +3% do brakującego zdrowia 4. Ranga: +4% do brakującego zdrowia 5. Ranga: +5% do brakującego zdrowia |
Brawl - 2. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Blight Tiger | Action Skill Element | Zamienia Actill Skill na obrażenia typu corrosive. |
Arms Deal | Pasywna | Zwiększa obrażenia typu splash i redukuje przyjmowanie obrażeń typu splash. 1. Ranga: +4% do zadawanych obrażeń typu Splash, +12% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash 2. Ranga: +8% do zadawanych obrażeń typu Splash, +21% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash 3. Ranga: +12% do zadawanych obrażeń typu Splash, +28% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash 4. Ranga: +16% do zadawanych obrażeń typu Splash, +35% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash 5. Ranga: +20% do zadawanych obrażeń typu Splash, +40% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash |
Samsara | Pasywna | Eliminując wroga przy pomocy Action Skill, Amara zyskuje stos (stack) Samsara. Każdy stos zwiększa obrażenia zadawane przez broń oraz regenerację zdrowia przez kilka sekund. Czas trwania: 20 sekund Maksymalna ilość stosów: 5 na rangę 1. Ranga: +1,7% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +1,7% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos 2. Ranga: +3,3% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +3,3% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos 3. Ranga: +5,0% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +5,0% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos |
Helping Hand(s) | Pasywna | W ciągu kilku sekund po użyciu Action Skill, ramiona Amary pozostają aktywne i redukują przyjmowane obrażenia. Czas działania: 15 sekund 1. Ranga: +12% do redukcji przyjmowanych obrażeń 2. Ranga: +21% do redukcji przyjmowanych obrażeń 3. Ranga: +28% do redukcji przyjmowanych obrażeń 4. Ranga: +35% do redukcji przyjmowanych obrażeń 5. Ranga: +40% do redukcji przyjmowanych obrażeń |
Brawl - 3. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Fracture | Action Skill | Amara przyzywa pięść, która dokonuje erupcji w ziemi, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym przed bohaterką. Obrażenia: 88 Czas odnowienia: 26 sekund |
Revelation | Augment | Action Skill tworzy novą, która zadając obrażenia wrogom, rani przeciwników w pobliżu. Obrażenia od Novej: 18 Czas trwania Action Skill: -15% |
Mindfulness | Pasywna | Jeśli Amara przyjmuje obrażenia, zyskuje stos (stack) Mindfullness na kilka sekund. Maksymalna liczba stosów Mindfulness: 25 Czas trwania: 5 sekund 1. Ranga: -9% do opóźnienia regeneracji tarczy, +1,4% do szybkości 2. Ranga: -17% do opóźnienia regeneracji tarczy, +2,8% do szybkości 3. Ranga: -23% do opóźnienia regeneracji tarczy, +4,2% do szybkości |
Find Your Center | Pasywna | Zwiększa zadawane obrażenia w zwarciu, a kilka sekund po użyciu Action Skill, zwiększa zasięg zadawanych obrażeń. Melee Damage: +100% Zasięg: +75% Czas trwania: 20 sekund |
Vigor | Pasywna | Eliminacja wroga za pomocą Action Skill sprawia, że sojusznicy poruszają się szybciej przez kilka sekund. Czas trwania: 8 sekund 1. Ranga: +3,3% do szybkości zespołu 2. Ranga: +6,7% do szybkości zespołu 3. Ranga: +10% do szybkości zespołu |
Brawl - 4. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Downfall | Action Skill | Amara wyskakuje w powietrze i wystrzeliwuje promień z trzaskiem dokładnie pod siebie. Obrażenia: 95 Obrażenia od promienia: 14 na sekundę Czas odnawiania: 47 sekund |
One with Nature | Pasywna | Zwiększa maksymalne zdrowie oraz odporność na obrażenia od żywiołów w ramach Action Skill Element. 1. Ranga: +5% do maksymalnego zdrowia, +12% do redukcji obrażeń od żywiołów 2. Ranga: +10% do maksymalnego zdrowia, +21% do redukcji obrażeń od żywiołów 3. Ranga: +15% do maksymalnego zdrowia, +28% do redukcji obrażeń od żywiołów 4. Ranga: +20% do maksymalnego zdrowia, +35% do redukcji obrażeń od żywiołów 5. Ranga: +25% do maksymalnego zdrowia, +40% do redukcji obrażeń od żywiołów |
Brawl - 5. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Glamour | Augment | Przeciwnicy zranieni za pomocą Action Skill są zdezorientowani i atakują swoich sojuszników. Zwiększa czas odnawiania Action Skill. Jeśli Amara użyje na celu Phasegrasp, przeciwnicy obok celu staną się zdezorientowani. Obrażenia: -30% Czas trwania dezorientacji: 8 sekund Cooldown: +20% |
Do unto Others | Pasywna | Za każdym razem, gdy Amara otrzyma obrażenia, bohaterka wyrzuci w stronę atakującego przeciwnika kulę energii, która zadaje obrażenia od żywiołów Action Skill. Czas odnawiania: 8 sekund |
Jab Cross | Pasywna | Każde cios wręcz sprawia, że obrażenia Action Skill oraz obrażenia z broni są większe przez kilka sekund. Czas trwania: 10 sekund 1. Ranga: +3% do obrażenia z broni, +15% do obrażeń Action Skill 2. Ranga: +6% do obrażenia z broni, +30% do obrażeń Action Skill 3. Ranga: +9% do obrażenia z broni, +45% do obrażeń Action Skill 4. Ranga: +12% do obrażenia z broni, +60% do obrażeń Action Skill 5. Ranga: +15% do obrażenia z broni, +75% do obrażeń Action Skill |
Guardian Angel | Pasywna | W trakcie Fight for your Life, Amara zyskuje Second Wind i tworzy żywiołową novą-Action Skill, która odrzuca przeciwników. Maksymalne zdrowie: 100% Czas odnowienia: 120 sekund |
Brawl - 6. poziom umiejętności drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Blitz | Pasywna | Melee Override. Amara pędzi przed siebie i wykonuje specjalne uderzenie wręcz, które zadaje obrażenia od żywiołów. Jeśli przeciwnik umrze, czas odnowienia resetuje się. Obrażenia w walce wręcz: +100% Czas odnowienia: 8 sekund |
Mystical Assault - umiejętność początkowa Phasecast
Zwiększa efekty Action Skills.
- Phasecast - Amara stworzy astralną projekcję siebie, która zada obrażenia wszystkiemu, co stanie na jej drodze.
- Obrażenia: 92
- Czas odnowienia: 28 sekund
Mystical Assault - 1. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Do Harm | Pasywna | Eliminacja przeciwników daje stos (stack) Rush. Aktywacja Action Skill zużywa stos Rush. Po każdym zużyciu stosu obrażenia Action Skill są tymczasowo zwiększone. Czas trwania: 20 sekund Maksymalna liczba stosów: 10 1. Ranga: +0,9% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos 2. Ranga: +1,8% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos 3. Ranga: +2,7% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos 4. Ranga: +3,6% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos 5. Ranga: +4,5% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos |
Fast Hand(s) | Pasywna | Zwiększenie szybkości przeładowania, zmiany broni i zmiany trybu. 1. Ranga: +7% do szybkości przeładowania, +16% do szybkości zmiany broni, +16% do szybkości zmiany trybu 2. Ranga: +14% do szybkości przeładowania, +28% do szybkości zmiany broni, +28% do szybkości zmiany trybu 3. Ranga: +19% do szybkości przeładowania, +36% do szybkości zmiany broni, +36% do szybkości zmiany trybu |
Violent Tapestry | Pasywna | Nałożenie efektu żywiołów wywołuje stos Rush. Aktywacja Action Skill zużywa stos Rush. Po każdym użyciu stosu Szansa na Efekt Żywiołów (ang. Elemental Effect Chance) zwiększa się tymczasowo. Maksymalna liczba stosów: 10 Czas trwania: 20 sekund 1. Ranga: +0,6% do szans na efekt/zużyty stos 2. Ranga: +1,2% do szans na efekt/zużyty stos 3. Ranga: +1,8% do szans na efekt/zużyty stos 4. Ranga: +2,4% do szans na efekt/zużyty stos 5. Ranga: +3% do szans na efekt/zużyty stos |
Mystical Assault - 2. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Soul Sap | Augment | Część zadawanych obrażeń Action Skill wraca do bohaterki lub jej bliskiego sojusznika w postaci zdrowia. Life Steal: 30% od całkowitego obrażenia zadanego umiejętnością |
Alacrity | Pasywna | Z każdym stosem Rush wzrasta szybkość przeładowania. Bonus wzrasta na kilka sekund za każdy zużyty stos Rush. Czas trwania: 8 sekund 1. Ranga: +0,4% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +0,6% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill 2. Ranga: +0,8% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +1,2% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill 3. Ranga: +1,2% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +1,8% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill 4. Ranga: +1,6% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +2,3% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill 5. Ranga: +2% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +2,9% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill |
Transcend | Pasywna | Zwiększenie celności i bonusu do trafienia krytycznego na kilka sekund po użyciu Action Skill. Czas trwania: 12 sekund 1. Ranga: +17% do celności, +9% do obrażeń trafienia krytycznego 2. Ranga: +29% do celności, +18% do obrażeń trafienia krytycznego 3. Ranga: +38% do celności, +27% do obrażeń trafienia krytycznego |
Restless | Pasywna | Zwiększa wskaźnik odnowienia Action Skills. 1. Ranga: +5% do wskaźnika odnowienia 2. Ranga: +10% do wskaźnika odnowienia 3. Ranga: +15% do wskaźnika odnowienia 4. Ranga: +20% do wskaźnika odnowienia 5. Ranga: +25% do wskaźnika odnowienia |
Mystical Assault - 3. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Deliverance | Action Skill | Gdy astralna projekcja uderza w przeciwnika, wyzwala naprowadzające pociski żywiołów, które uruchamiają efekt żywiołów umiejętności Amary. Obrażenia: 86 Pociski żywiołów: 3 uderzenia na każdego przeciwnika Czas odnowienia: 28 sekund |
Stillness of Mind | Augment | Przeciwnicy, który otrzymają obrażenie od Action Skill, zyskają tak zwaną blokadę fazową. Blokada trwa do momentu, gdy otrzymują obrażenia albo do czasu zakończenia efektu. Odnowienie Action Skill wzrasta. Jeśli Amara uderzy przeciwnika przy pomocy Phasegrasp, wrogowie w jego pobliżu również poddadzą się blokadzie fazowej. Obrażenia: -35% Maksymalny czas trwania: 6 sekund Czas odnowienia: +15% |
Ascendant | Pasywna | Wszystkie ulepszenia (Augments) mają silniejszy efekt. Soul Sap Lifesteal: +20% Allure Radius: +100% Glamour Duration: +50% Bright Star Damage: +25% Stillness of Mind: przestaje działać 0.75 sekund po przyjęciu obrażenia Revelation Damage: +25% |
Mystical Assault - 4. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Reverberation | Action Skill | Zwiększa obrażenia uderzenia astralnej projekcji. Obrażenia: 88 Bonus do obrażeń: +50% za każdego uderzonego przeciwnika Czas odnowienia: 30 sekund |
From Rest | Pasywna | Wzmacnia Fire Rate oraz czas ładowania. 1. Ranga: +4% do Fire Rate, +21% do czasu ładowania 2. Ranga: +8% do Fire Rate, +34% do czasu ładowania 3. Ranga: +12% do Fire Rate, +44% do czasu ładowania |
Laid Bare | Pasywna | Wrogowie przyjmują więcej obrażeń ze wszystkich źródeł przez kilka sekund, po tym, jak zostali zranieni przez Action Skill bohaterki. Czas trwania: 8 sekund 1. Ranga: +8,3% do obrażeń 2. Ranga: +16,7% do obrażeń 3. Ranga: +25% do obrażeń |
Wrath | Pasywna | Wzmacnia obrażenia zadawane bronią. Działanie efektu jest wzmocnione przez kilka sekund od użycia Action Skill. Czas trwania: 8 sekund 1. Ranga: +6,7% do obrażeń broni, +6,7% do obrażeń broni po użyciu Action Skill 2. Ranga: +13,3% do obrażeń broni, +13,3% do obrażeń broni po użyciu Action Skill 3. Ranga: +20% do obrażeń broni, +20% do obrażeń broni po użyciu Action Skill |
Mystical Assault - 5. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Tandava | Action Skill | Astralna projekcja eksploduje po trafieniu w cel, raniąc przeciwników w pobliżu. Obrażenia: 91 Czas odnowienia: 35 sekund |
Remnant | Pasywna | Gdy Amara zabije przeciwnika za pomocą broni lub Action Skill, tworzy naprowadzające pociski żywiołów, które szukają nowego przeciwnika, aby razić go obrażeniem od żywiołów Action Skill. Każde nadmiarowe obrażenia są dodane do obrażeń pocisków. 1. Ranga: 9 do obrażeń zdolności 2. Ranga: 18 do obrażeń zdolności 3. Ranga: 26 do obrażeń zdolności |
Awakening | Pasywna | Zwiększona efektywność z stosów (stacków) Rush. 1. Ranga: +10% do efektywności stosu Rush 2. Ranga: +20% do efektywności stosu Rush 3. Ranga: +30% do efektywności stosu Rush |
Mystical Assault - 6. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Avatar | Pasywna | Action Skill może być aktywowana w trakcie odnawiania. Tej zdolności można użyć raz na jedno odnowienie. Zwiększa liczbę maksymalnych stosów Rush. Dodatkowe stosy Rush: +10 |
Fist of the Elements - umiejętność początkowa Phasegrasp
Nacisk na obrażenia od żywiołów.
- Phasegrasp - więzi przeciwnika w jednym miejscu. Jeśli przeciwnik jest odporny na unieruchomienie, otrzyma obrażenia.
- Obrażenia od Grasp Immune: 28
- Czas działania: 7 sekund
- Czas odnowienia: 16 sekund
Fist of the Elements - 1. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Anima | Pasywna | Efekty żywiołów zadają więcej obrażeń w czasie i mają przedłużony czas działania. Efekty od Action Skill Element zadają więcej obrażeń. 1. Ranga: +8% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +4% do obrażeń efektu, +20% do czasu trwania efektu 2. Ranga: +16% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +8% do obrażeń efektu, +40% do czasu trwania efektu 3. Ranga: +24% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +12% do obrażeń efektu, +60% do czasu trwania efektu 4. Ranga: +32% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +16% do obrażeń efektu, +80% do czasu trwania efektu 5. Ranga: +40% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +20% do obrażeń efektu, +100% do czasu trwania efektu |
Steady Hand(s) | Pasywna | Wzmacnia obsługę broni i celność. 1. Ranga: +14% do obsługi broni, +13% do celności 2. Ranga: +24% do obsługi broni, +23% do celności 3. Ranga: +32% do obsługi broni, +31% do celności |
Infusion | Pasywna | Zamienia część obrażeń, które zadaje broń Amary, w żywioł jej Action Skill. 1. Ranga: 8% zamienionych obrażeń 2. Ranga: 16% zamienionych obrażeń 3. Ranga: 24% zamienionych obrażeń 4. Ranga: 32% zamienionych obrażeń 5. Ranga: 40% zamienionych obrażeń |
Fist of the Elements - 2. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Soul Fire | Elemental | Zamienia Action Skill w obrażenia od podpalenia. |
Tempest | Pasywna | Amara zadaje więcej obrażeń od żywiołów. Obrażenia od porażeń są większe. 1. Ranga: +4% do obrażeń od porażeń, +6% do obrażeń żywiołów 2. Ranga: +8% do obrażeń od porażeń, +12% do obrażeń żywiołów 3. Ranga: +12% do obrażeń od porażeń, +18% do obrażeń żywiołów 4. Ranga: +16% do obrażeń od porażeń, +24% do obrażeń żywiołów 5. Ranga: +20% do obrażeń od porażeń, +30% do obrażeń żywiołów |
Illuminated Fist | Pasywna | Wzmacnia obrażenia w walce wręcz, które zamieniają się w Action Skill Element. Obrażenia w walce wręcz: +75% |
Wildfire | Pasywna | Gdy Amara nałoży na wroga efekt żywiołów, istnieje szansa, że efekt nałoży się również na pobliskiego przeciwnika. 1. Ranga: 8% szans na rozprzestrzenienie się efektu 2. Ranga: 16% szans na rozprzestrzenienie się efektu 3. Ranga: 24% szans na rozprzestrzenienie się efektu 4. Ranga: 32% szans na rozprzestrzenienie się efektu 5. Ranga: 40% szans na rozprzestrzenienie się efektu |
Fist of the Elements - 3. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
The Eternal Fist | Action Skill | Przyzywa wielką pięść, która więzi wybranego wroga przez kilka sekund. Jeśli przeciwnik umrze, do trzech kolejnych wrogów można złapać i uwięzić. Do 4 dodatkowych celów Obrażenia od Grasp Immune: 28 Czas odnowienia: 20 sekund |
Allure | Augment | Action Skill tworzy osobliwości, które zatrzymują wrogów. Obrażenia Action Skill: -20% Czas trwania: 2,5 sekundy |
Dread | Pasywna | Po unieruchomieniu wroga obrażenia od broni są zwiększone przez kilka sekund. Jeśli którykolwiek gracz zabije złapanego wroga, ich broń natychmiast przeładowuje się. Obrażenia od broni: 15% Czas trwania: 8 sekund |
Fist of the Elements - 4. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Ties that Bind | Action Skill | Wrogowie, który są obok uwięzionego przeciwnika, są połączeni. Każde obrażenie, które przyjmie połączony wróg, jest przekazywane pomiędzy pozostałych połączonych przeciwników. Obrażenia w połączeniu: 35% od zadanego obrażenia Obrażenia od Grasp Immune: 34 Czas odnowienia: 18 sekund |
Indiscriminate | Pasywna | Pociski raniące przeciwników mogą stać się rykoszetami i zadać zmniejszone obrażenia pobliskim wrogom. Szansa na rykoszet i obrażenia są zwiększone, jeśli cel przyjmie obrażenia od Phasegrasp lub Stillness of Mind. Obrażenia od rykoszetów: 50% Obrażenia od rykoszetów Action Skill: 25% 1. Ranga: 10% do szans na rykoszet, +20% do szans na rykoszet Action Skill 2. Ranga: 20% do szans na rykoszet, +40% do szans na rykoszet Action Skill 3. Ranga: 30% do szans na rykoszet, +60% do szans na rykoszet Action Skill |
Deep Well | Pasywna | Zwiększa wielkość magazynku broni żywiołów. Wielkość magazynka: +20% |
Catharsis | Pasywna | Za każdym razem, gdy Amara wywołuje śmiertelny efekt żywiołów, ciało pokonanego wroga eksploduje, zadając obrażenia. Czas odnowienia: 8 sekund. 1. Ranga: 4 do obrażeń 2. Ranga: 8 do obrażeń 3. Ranga: 13 do obrażeń |
Fist of the Elements - 5. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Fist Over Matter | Action Skill | Przyzywa gigantyczną pięść, która więzi wybranego wroga przez kilka sekund. Po uwięzieniu wybranego wroga pojawia się wielka pięść, która niszczy obszar zadając obrażenia wrogom w pobliżu. Obrażenia: 35 Obrażenia Grasp Immune: 35 Czas odnowienia: 28 sekund |
Sustainment | Pasywna | Za każdym razem, gdy Amara zadaje obrażenia od żywiołów, zyskuje Life Steal. 1. Ranga: 4% do Life Steal 2. Ranga: 8% do Life Steal 3. Ranga: 12% do Life Steal 4. Ranga: 16% do Life Steal 5. Ranga: 20% do Life Steal |
Conflux | Pasywna | Za każdym razem, gdy wróg otrzymuje efekt od żywiołów, Amara ma szansę na rażenie prądem przeciwnika, prowadząc do jego spalenia lub stopienia. 1. Ranga: 7% do szansy na dodatkowy efekt 2. Ranga: 14% do szansy na dodatkowy efekt 3. Ranga: 21% do szansy na dodatkowy efekt 4. Ranga: 28% do szansy na dodatkowy efekt 5. Ranga: 35% do szansy na dodatkowy efekt |
Fist of the Elements - 6. poziom drzewka umiejętności
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Forceful Expression | Pasywna | Broń Amary zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołów, które bazują na żywiole Action Skill. Dodatkowe obrażenia od żywiołów: 18% od zadawanych obrażeń |
Następnie: Borderlands 3 - Zane: drzewka umiejętności i zdolności
Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Borderlands 3 - tryb Mayhem, lista Mayhem Mods