Borderlands 3 - Fl4k: drzewka umiejętności i zdolności
Fl4k The Beastmaster i jego potencjał.
Fl4k to trzeci z dostępnych bohaterów w Borderlands 3. Ma do dyspozycji trzy drzewka umiejętności, podobnie jak pozostałe postacie. Fl4k to robot, który posiada specjalną więź z światem zwierząt, co podkreśla tytuł Beastmaster.
Bohater korzysta z pomocy z jednego z trzech towarzyszy. Pierwszy pet to Jabber, kolejny do Spiderant Centurion, a ostatni to Guard Skag. Każdy z nich ma odmienne zdolności bojowe i jest związany z odrębnym Action Skill.
Fl4k - drzewka umiejętności
Bohater korzysta tylko z jednego z trzech do wyboru Action Skills. Za pomocą Skill Points wykupujemy bonusy, w tym Augments, które zmieniają działanie zdolności. Na raz Fl4k korzysta z dwóch Augments. Zdolności pasywne poprawiają ogólne umiejętności, a rangi zdolności wzmacniają bonusy.
Drzewka umiejętności rozwijają zdolności towarzyszy i kładą nacisk na różne aspekty walki. Możemy pogłębiać współpracę z petem lub zwiększyć obrażenia, które zadajemy wrogom. Odblokowane nowe zwierzaki zastępują dotychczas wykorzystywane.
Stalker - umiejętność początkowa Fade Away, pet: Jabber Sidekick
Fl4k staje się niewidzialny.
- W trakcie działania Action Skill Fl4k może wystrzelić trzy pociski, które zawsze skutkują ciosem krytycznym
- Bonus do szybkości poruszania się w trakcie działania niewidzialności
- Bonus do regeneracji zdrowia w trakcie działania niewidzialności
- Obrażenia krytyczne w trakcie działania Fade Away: +200%
- Szybkość poruszania się będąc niewidzialnym: +25%
- Regeneracja zdrowia: +3% od maksymalnej wartości zdrowia na sekundę
- Czas odnawiania: 45 sekund
- Czas trwania: 15 sekund
- Jabber korzysta z pistoletu
- Rzuca beczkami w stronę przeciwników z efektem Radiation
- Bonus do szybkości poruszania się Fl4ka
- Szybkość poruszania się: +5.0%
Jeżeli przeglądasz tę stronę na urządzeniu mobilnym, przesuń w lewo tabelę, aby zobaczyć jej pełną zawartość.
Stalker - 1. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Self-Repairing System | Pasywna | Maksymalne zdrowie jest zwiększone, a bohaterowie ciągle odnawiają zdrowie. 1. Ranga: +6% do maksymalnego zdrowia, 0,3% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 2. Ranga: +12% do maksymalnego zdrowia, 0,6% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 3. Ranga: +18% do maksymalnego zdrowia, 0,9% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 4. Ranga: +24% do maksymalnego zdrowia, 1,2% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 5. Ranga: +30% do maksymalnego zdrowia, 1,5% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia |
Sic 'Em | Pasywna | Czas odnowienia wydania rozkazu (Attack Command) jest skrócony. Premia do zadawanych obrażeń. 1. Ranga: 10% do zadawanych obrażeń w ramach Attack Command, -10% do czasu odnowienia Attack Command 2. Ranga: 20% do zadawanych obrażeń w ramach Attack Command, -20% do czasu odnowienia Attack Command 3. Ranga: 30% do zadawanych obrażeń w ramach Attack Command, -30% do czasu odnowienia Attack Command |
Furious Attack | Pasywna | Po zastrzeleniu przeciwnika Fl4k zyskuje Furious Attack. Za każdy stos Furious Attack bohater otrzymuje premię do operowania bronią oraz do zadawanych obrażeń bronią. Stosy znikają po kilku chwilach. Czas trwania Furious Attack: 4 sekund Liczba stosów Furious Attack: 10 1. Ranga: +1% na stos do operowania bronią, 0,4% do obrażeń zadawanych bronią na stos 2. Ranga: +2% na stos do operowania bronią, 0,8% do obrażeń zadawanych bronią na stos 3. Ranga: +2,9% na stos do operowania bronią, 1,2% do obrażeń zadawanych bronią na stos 4. Ranga: +3,8% na stos do operowania bronią, 1,6% do obrażeń zadawanych bronią na stos 5. Ranga: +4,8% na stos do operowania bronią, 2% do obrażeń zadawanych bronią na stos |
Stalker - 2. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Guerrillas in the Mist | Action Skill Augment | Gdy Fl4k zaatakuje przeciwników, skill Fade Away działa dalej. Działanie kosztem obrażeń krytycznych. Fade Away trwa krócej. Czas działania: 8 sekund Obrażenia krytyczne: 50% |
Eager to Impress | Pasywna | Kill Skill. Gdy Fl4k zabije przeciwnika, czas odnawiania Action Skill skraca się. Gdy pet zabije wroga, czas odnawiania Action Skill również skraca się, a czas odnawiania Attack Command zmienia się. 1. Ranga: -0,5 sekund, gdy pet zabije przeciwnika, -0,25 sekundy, gdy Fl4k zabije przeciwnika 2. Ranga: -1 sekunda, gdy pet zabije przeciwnika, -0,5 sekundy, gdy Fl4k zabije przeciwnika 3. Ranga: -1,5 sekundy, gdy pet zabije przeciwnika, -0,75 sekundy, gdy Fl4k zabije przeciwnika 4. Ranga: -2 sekundy, gdy pet zabije przeciwnika, -1 sekunda, gdy Fl4k zabije przeciwnika 5. Ranga: -2,5 sekundy, gdy pet zabije przeciwnika, -1,25 sekundy, gdy Fl4k zabije przeciwnika |
All my BFF's | Pasywna | Sojusznicy współdzielą razem z bohaterem regenerację zdrowia. Pet współdzieli podwójną dawkę regeneracji zdrowia. 1. Ranga: współdzielone z sojusznikami 17% regeneracji zdrowia 2. Ranga: współdzielone z sojusznikami 33% regeneracji zdrowia 3. Ranga: współdzielone z sojusznikami 50% regeneracji zdrowia |
Overclocked | Pasywna | Bonus do Fire Rate, który zwiększa się po przeładowaniu broni. Czas działania: 4 sekundy 1. Ranga: 2% bonusu do Fire Rate po przeładowaniu, 2% bonusu do Fire Rate 2. Ranga: 4% bonusu do Fire Rate po przeładowaniu, 4% bonusu do Fire Rate 3. Ranga: 6% bonusu do Fire Rate po przeładowaniu, 6% bonusu do Fire Rate 4. Ranga: 8% bonusu do Fire Rate po przeładowaniu, 8% bonusu do Fire Rate 5. Ranga: 10% bonusu do Fire Rate po przeładowaniu, 10% bonusu do Fire Rate |
Stalker - 3. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Not My Circus | Action Skill Augment | Po tym, jak Fade Away przestało działać, pet zyskuje przynętę, która przyciąga uwagę wrogów na dużym obszarze. Po kilku sekundach działania efektu pet otrzymuje duży bonus do redukcji obrażeń. Czas trwania przynęty: 6 sekund Redukcja obrażeń przyjmowanych przez peta: +80% |
Lick the Wounds | Pasywna | W trakcie Fight for Your Life pet spróbuje ożywić Fl4ka. |
Turn Tail and Run | Pasywna | Fl4k, gdy jest w ruchu, regeneruje bez przerwy zdrowie i zyskuje redukcję przyjmowanych obrażeń. W bezruchu bohater otrzymuje bonus do obrażeń zadawanych bronią i do Fire Rate. 1. Ranga: 6,5% do redukcji obrażeń w trakcie ruchu, 0,3% od maksymalnej wartości zdrowia do regeneracji zdrowia w ruchu, +8.3% do obrażeń zadawanych bronią w bezruchu, +4% do Fire Rate w bezruchu 2. Ranga: 12,3% do redukcji obrażeń w trakcie ruchu, 0,6% od maksymalnej wartości zdrowia do regeneracji zdrowia w ruchu, +16,7% do obrażeń zadawanych bronią w bezruchu, +8% do Fire Rate w bezruchu 3. Ranga: 17,4% do redukcji obrażeń w trakcie ruchu, 0,9% od maksymalnej wartości zdrowia do regeneracji zdrowia w ruchu, +25% do obrażeń zadawanych bronią w bezruchu, +12% do Fire Rate w bezruchu |
Beefcake Jabber | Pet | Jabber korzysta ze strzelby. Szybkość poruszania się Fl4ka wzrasta, podobnie jak maksymalne zdrowie. Po wydaniu komendy (Attack Command) Jabber zyskuje broń do walki wręcz, którą atakuje i odrzuca przeciwników. Szybkość poruszania się: +5% Maksymalne zdrowie: +10% |
Stalker - 4. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Until You Are Dead | Action Skill Augment | Bonusy do regeneracji zdrowia i szybkości poruszania się postaci utrzymują się po wygaśnięciu Fade Away. Czas trwania Action Skill: 10 sekund |
The Fast and The Furryous | Pasywna | Gdy pasek zdrowia jest wypełniony ponad połowę, obrażenia zadawane bronią oraz szybkość poruszania są premiowane. 1. Ranga: +8% do obrażeń zadawanych bronią, +3,3% do szybkości poruszania się 2. Ranga: +17% do obrażeń zadawanych bronią, +6,7% do szybkości poruszania się 3. Ranga: +25% do obrażeń zadawanych bronią, +10% do szybkości poruszania się |
Hidden Machine | Pasywna | Jeżeli wróg nie celuje w nikogo lub atakuje kogoś innego, Fl4k zadaje więcej obrażeń przeciwnikom. 1. Ranga: +6% do zadawanych obrażeń 2. Ranga: +12% do zadawanych obrażeń 3. Ranga: +18% do zadawanych obrażeń 4. Ranga: +24% do zadawanych obrażeń 5. Ranga: +30% do zadawanych obrażeń |
Gunslinger Jabber | Pet | Jabber posiada SMG w swoim arsenale. Fl4k zyskuje premię do szybkości poruszania się i bonus do obrażeń krytycznych. Po wydaniu komendy Jabber atakuje wroga przy pomocy wyrzutni rakiet. Szybkość poruszania się: 5% Obrażenia krytyczne: +5% |
Stalker - 5. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Unblinking Eye | Action Skill Augment | Kolejne trafienia w ten sam cel sprawiają, że Fl4k zwiększa obrażenia krytyczne na cios. Zdolność resetuje się co trzy uderzenia. Obrażenia krytyczne: +75% na cios |
Rage and Recover | Pasywna | Kill Skill. Po wyeliminowaniu przeciwnika Fl4k i pet regenerują swoje zdrowie przez kilka sekund. Czas trwania Gniewu (Rage) oraz regeneracji: 3 sekundy 1. Ranga: +1,6% brakującego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 2. Ranga: +3,2% brakującego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 3. Ranga: +4,8% brakującego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 4. Ranga: +6,4% brakującego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia 5. Ranga: +8% brakującego zdrowia na sekundę do regeneracji zdrowia |
Stalker - 6. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
The Power Inside | Pasywna | Fl4k oraz pet zadają więcej obrażeń, gdy Fl4k aktywuje Action Skill. Jeśli Fl4k ma pełen pasek zdrowia, bonus do zadawanych obrażeń jest podwójny. Zadawane obrażenia: 25% Czas trwania: 15 sekund |
Hunter - umiejętność początkowa Rakk Attack!, pet: Spiderant Centurion
Niespodziewany atak bombowy pod postacią dwóch Rakków.
- Action Skill posiada wiele ładunków.
- Czas odnowienia: 18 sekund
- Obrażenia: 35
- Spiderant szarżuje na przeciwników.
- Obecność towarzysza sprawia, że Fl4k bez przerwy regeneruje zdrowie.
- Regeneracja zdrowia: +1% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę
Hunter - 1. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Interplanetary Stalker | Pasywna | Kill Skill. Gdy Fl4k zabije przeciwnika, zyskuje stos Interplanetary stalker. Za każdy zestaw otrzymuje bonus do wszystkich zadawanych obrażeń. Otrzymuje unikalny zestaw, który jest zależny od typu pokonanego przeciwnika. Każdy unikalny bonus może kumulować się do trzech razy, przepadając po pewnym czasie. 1. Ranga: 2% do zadawanych obrażeń na stos, +3% do obrażeń Action Skill na stos po pokonaniu człowieka, +1,5% do obrażeń typu Corrosive na stos po pokonaniu robota, +2% do szybkości po pokonaniu bestii 2. Ranga: 4% do zadawanych obrażeń na stos, +6% do obrażeń Action Skill na stos po pokonaniu człowieka, +3% do obrażeń typu Corrosive na stos po pokonaniu robota, +3% do szybkości po pokonaniu bestii 3. Ranga: 6% do zadawanych obrażeń na stos, +9% do obrażeń Action Skill na stos po pokonaniu człowieka, +4,5% do obrażeń typu Corrosive na stos po pokonaniu robota, +5% do szybkości po pokonaniu bestii 4. Ranga: 8% do zadawanych obrażeń na stos, +12% do obrażeń Action Skill na stos po pokonaniu człowieka, +6% do obrażeń typu Corrosive na stos po pokonaniu robota, +6% do szybkości po pokonaniu bestii 5. Ranga: 10% do zadawanych obrażeń na stos, +15% do obrażeń Action Skill na stos po pokonaniu człowieka, +7,5% do obrażeń typu Corrosive na stos po pokonaniu robota, +7% do szybkości po pokonaniu bestii |
Leave No Trace | Pasywna | Gdy Fl4k zada obrażenie krytyczne, ma szansę na zyskanie sztuki amunicji do magazynku. 1. Ranga: +12% do szans na dodatkową sztukę amunicji 2. Ranga: +24% do szans na dodatkową sztukę amunicji 3. Ranga: +36% do szans na dodatkową sztukę amunicji |
Second Intention | Pasywna | Kill Skill. Gdy Fl4k zabije przeciwnika, otrzymuje bonus do szybkości przeładowania. Otrzymuje dodatkową premię do bonusu, gdy zada obrażenia krytyczne. Czas trwania przy obrażeniu krytycznym: 5 sekund 1. Ranga: +3% do szybkości przeładowania, +6% do szybkości przeładowania przy obrażeniach krytycznych 2. Ranga: +6% do szybkości przeładowania, +11% do szybkości przeładowania przy obrażeniach krytycznych 3. Ranga: +8% do szybkości przeładowania, +15% do szybkości przeładowania przy obrażeniach krytycznych 4. Ranga: +11% do szybkości przeładowania, +19% do szybkości przeładowania przy obrażeniach krytycznych 5. Ranga: +13% do szybkości przeładowania, +23% do szybkości przeładowania przy obrażeniach krytycznych |
Hunter - 2. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Rakk Open A Cold One | Action Skill Augment | Zamienia Rakk na Cyro Elemental Damage. |
Hunter's Eye | Pasywna | Fl4k zyskuje bonusy w trakcie walki z różnymi typami przeciwników. 1. Ranga: +3% do obrażeń krytycznych zadawanych ludziom, +6% do obrażeń zadawanych pancerzowi robotom, +5,3% do redukcji obrażeń zadawanych przez bestie 2. Ranga: +6% do obrażeń krytycznych zadawanych ludziom, +12% do obrażeń zadawanych pancerzowi robotom, +10,1% do redukcji obrażeń zadawanych przez bestie 3. Ranga: +9% do obrażeń krytycznych zadawanych ludziom, +18% do obrażeń zadawanych pancerzowi robotom, +14,4% do redukcji obrażeń zadawanych przez bestie 4. Ranga: +12% do obrażeń krytycznych zadawanych ludziom, +24% do obrażeń zadawanych pancerzowi robotom, +18,3% do redukcji obrażeń zadawanych przez bestie 5. Ranga: +15% do obrażeń krytycznych zadawanych ludziom, +30% do obrażeń zadawanych pancerzowi robotom, +21,9% do redukcji obrażeń zadawanych przez bestie |
Head Count | Pasywna | Jeśli Fl4k zada obrażenie krytyczne, zyskuje szanse na skrócenie czasu odnowienia Action Skill. 1. Ranga: +10% do szansy na skrócenie czasu odnowienia Action Skill, -2s do czasu odnowienia Action Skill 2. Ranga: +20% do szansy na skrócenie czasu odnowienia Action Skill, -2s do czasu odnowienia Action Skill 3. Ranga: +30% do szansy na skrócenie czasu odnowienia Action Skill, -2s do czasu odnowienia Action Skill |
Ambush Predator | Pasywna | Gdy nie ma wrogów w pobliżu, Fl4k zyskuje bonus do operowania bronią oraz obrażeń krytycznych. 1. Ranga: +4% do obrażeń krytycznych, +17% do operowania bronią 2. Ranga: +8% do obrażeń krytycznych, +29% do operowania bronią 3. Ranga: +12% do obrażeń krytycznych, +38% do operowania bronią 4. Ranga: +16% do obrażeń krytycznych, +44% do operowania bronią 5. Ranga: +20% do obrażeń krytycznych, +50% do operowania bronią |
Hunter - 3. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Falconver's Feast | Action Skill Augment | Gdy Rakk rani przeciwnika, Fl4k odzyskuje nieco zdrowia. Zwrócone zdrowie: 7% od maksymalnej wartości zdrowia |
Two F4ng | Pasywna | Szansa na wystrzelenie dodatkowego pocisku na jeden strzał. 1. Ranga: +5% do szans na dodatkowy pocisk 2. Ranga: +10% do szans na dodatkowy pocisk 3. Ranga: +15% do szans na dodatkowy pocisk 4. Ranga: +20% do szans na dodatkowy pocisk 5. Ranga: +25% do szans na dodatkowy pocisk |
Spiderant Scorcher | Pet | Od teraz Spiderant zadaje obrażenia od ognia (Incendiary Damage) najbliższym przeciwnikom. Fl4k bez przerwy regeneruje zdrowie i zyskuje odporność na obrażenia od żywiołów. Po wydaniu rozkazu Scorcher rozpocznie szarżę na wrogów. Regeneracja zdrowia: +1% od maksymalnej wartości zdrowia na sekundę Obrażenia od żywiołów: +10% |
Hunter - 4. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Flock 'N Load | Action Skill Augment | Dodaje Rakk. Dodatkowy Rakk - +2 |
Big Game | Pasywna | Umiejętności z drzewka Hunter są efektywniejsze i działają dłużej. 1. Ranga: 10% do efektów zdolności, +33% do czasu działania zdolności 2. Ranga: 20% do efektów zdolności, +67% do czasu działania zdolności 3. Ranga: 30% do efektów zdolności, +100% do czasu działania zdolności |
The Most Dangerous Game | Pasywna | Kill Skill. Gdy Fl4k eliminuje wroga Badass lub silniejszego przeciwnika, zyskuje premię do obrażeń krytycznych, obrażeń zadawanych bronią i operowania bronią (handling) na moment. Dodatkowo otrzymuje nagrodę w postaci waluty. Czas działania: 120 sekund 1. Ranga: +8% do obrażeń zadawanych bronią, +3,3% do obrażeń krytycznych, 14,3% do operowania bronią 2. Ranga: +17% do obrażeń zadawanych bronią, +6,7% do obrażeń krytycznych, 25% do operowania bronią 3. Ranga: +25% do obrażeń zadawanych bronią, +10% do obrażeń krytycznych, 33,3% do operowania bronią |
Spiderant Countess | Pet | Fl4k regeneruje bez przerwy zdrowie i zyskuje redukcję przyjmowanych obrażeń. Po wydaniu polecenia pet zakopie się w ziemi i wynurzy się, aby zadać obrażenia typu Corrosive. Regeneracja zdrowia: +1% od wartości maksymalnego zdrowia na sekundę Redukcja przyjmowanych obrażeń: +5% |
Hunter - 5. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Rakkcelerate | Action Skill Augment | Action Skill ma dłuższy czas odnowienia i zyskuje dodatkowe ładowanie. Czas odnowienia: +20% Odnowienie zdolności: +1 |
Galactic Shadow | Pasywna | Przeciwnicy są mniej skłonni do atakowania bohatera. Bonus do obrażeń krytycznych. Obrażenia krytyczne: +15% |
Grim Harvest | Pasywna | Bonus do obrażeń zadawanych bronią oraz do obrażeń Action Skill. 1. Ranga: +3% do obrażeń zadawanych bronią, +5% do obrażeń Action Skill 2. Ranga: +6% do obrażeń zadawanych bronią, +10% do obrażeń Action Skill 3. Ranga: +9% do obrażeń zadawanych bronią, +15% do obrażeń Action Skill 4. Ranga: +12% do obrażeń zadawanych bronią, +20% do obrażeń Action Skill 5. Ranga: +15% do obrażeń zadawanych bronią, +25% do obrażeń Action Skill |
Hunter Skill Tree - Tier 6
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Megavore | Pasywna | Szansa na zdobycie trafienie krytyczne (Critical Hit) przy użyciu broni wzrasta bez względu na to, w jaką część ciała przeciwnika bohater strzela. Szansa na trafienie krytyczne: +20% |
Master - umiejętność początkowa Gamma Burst, pet: Guard Skag
Tworzy szczelinę w wybranej lokalizacji, która wciąga towarzysza Fl4ka. Pet zadaje pobliskim wrogom obrażenia od radiacji (Radiation Damage).
- Gdy pet jest martwy lub powalony, użycie Gamma Burst sprawi, że towarzysz odżyje i trafi do docelowej lokacji. Jednakże będzie mieć 30% pełnego zdrowia, a czas odnowienia Action Skill podwoi się.
- Czas działania: 20 sekund
- Czas odnowienia: 30 sekund
- Czas odnowienia, jeśli pet jest martwy: 60 sekund
- Obrażenia: 56
- Skag pluje na wrogów kwasem.
- Obecność towarzysza sprawia, że Fl4k zadaje większe obrażenia wrogom.
- Premia do obrażeń: +5%
Master - 1. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Ferocity | Pasywna | Pet zadaje większe obrażenia. 1. Ranga: +10% do zadawanych obrażeń 2. Ranga: +20% do zadawanych obrażeń 3. Ranga: +30% do zadawanych obrażeń 4. Ranga: +40% do zadawanych obrażeń 5. Ranga: +50% do zadawanych obrażeń |
Persistence Hunter | Pasywna | Zwiększa obrażenia zadawane bronią oraz czas trwania Action Skill. 1. Ranga: +4% do obrażeń zadawanych bronią, +15% do czasu trwania Action Skill 2. Ranga: +8% do obrażeń zadawanych bronią, +30% do czasu trwania Action Skill 3. Ranga: +12% do obrażeń zadawanych bronią, +45% do czasu trwania Action Skill |
Go for the Eyes! | Pasywna | Pierwszy cios wręcz, który zadaje pet, jest od razu ciosem krytycznym, który niesie za sobą więcej obrażeń. 1. Ranga: +15% do obrażenia krytycznego peta 2. Ranga: +30% do obrażenia krytycznego peta 3. Ranga: +45% do obrażenia krytycznego peta 4. Ranga: +60% do obrażenia krytycznego peta 5. Ranga: +75% do obrażenia krytycznego peta |
Master - 2. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Atomic Aroma | Action Skill Augment | Gdy Gamma Burst jest aktywne, pet Fl4ka jest otoczony Aurą Radiacji (Radiation Aura), która cały czas zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom. Obrażenia od radiacji: 4 na sekundę |
Who Rescued Who? | Pasywna | Gdy pet otrzymuje obrażenia, Fl4k odzyskuje zdrowie na kilka sekund. Gdy bohater zadaje obrażenia, zdrowie towarzysza odnawia się o część wyprowadzonych obrażeń. 1. Ranga: +1% zadanych obrażeń zamienia się w zdrowie peta, +0,4 maksymalnej ilości zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę 2. Ranga: +2% zadanych obrażeń zamienia się w zdrowie peta, +0,8 maksymalnej ilości zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę 3. Ranga: +3% zadanych obrażeń zamienia się w zdrowie peta, +1,2 maksymalnej ilości zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę 4. Ranga: +4% zadanych obrażeń zamienia się w zdrowie peta, +1,6 maksymalnej ilości zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę 5. Ranga: +5% zadanych obrażeń zamienia się w zdrowie peta, +2 maksymalnej ilości zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę |
He Bites! | Pasywna | Gdy pet otrzymuje obrażenia, obraca część ciosów przeciwko atakującemu. 1. Ranga: +5% do odbitych obrażeń 2. Ranga: +10% do odbitych obrażeń 3. Ranga: +15% do odbitych obrażeń |
Frenzy | Pasywna | Hunter Skill. Gdy pet zadaje obrażenia, Fl4k zdobywa stos Frenzy. Każdy stos zwiększa zadawane obrażenia i znika po kilku sekundach. Maksymalna liczba stosów: 10 1. Ranga: +0,8% do obrażeń na stos 2. Ranga: +1,6% do obrażeń na stos 3. Ranga: +2,4% do obrażeń na stos 4. Ranga: +3,2% do obrażeń na stos 5. Ranga: +4% do obrażeń na stos |
Master - 3. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Empathic Rage | Action Skill Augment | W trakcie działania Gamma Burst, Fl4k zadaje więcej obrażeń. Obrażenia: +20% |
Psycho Head On A Stick | Pasywna | Kill Skill. Gdy Fl4k zabije przeciwnika, jego towarzysz (pet) porusza się szybciej i zadaje więcej obrażeń przez kilka sekund. Szybkość poruszania się peta: +12% Obrażenia peta: +10% Czas działania: 8 sekund |
Hive Mine | Pasywna | Pet i Fl4k współdzielą obrażenia zadawane bohaterowi. 1. Ranga: 5% współdzielonych obrażeń 2. Ranga: 10% współdzielonych obrażeń 3. Ranga: 15% współdzielonych obrażeń |
Great Horned Skag | Pet | Dzięki skagowi broń Fl4ka zadaje więcej obrażeń, podobnie jak sam bohater. Po wydaniu polecenia, skag szarżuje na wrogów i wyrzuca ich w powietrze. Obrażenia: +5% Obrażenia zadawane bronią: - +10% |
Master - 4. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Endurance | Action Skill Augment | Gamma Burst trwa dłużej, jeśli przeciwnik zginie w jego trakcie. Bonus do obrażeń, które zadaje pet. Ten efekt kumuluje się do pięciu razy. Czas trwania: +3 sekundy na zabitego wroga Bonus do obrażeń peta: +10% na zabitego wroga |
Barbaric Yawp | Pasywna | Pet bohatera zyskuje zwiększoną moc. 1. Ranga: +20% bonusu 2. Ranga: +40% bonusu 3. Ranga: +60% bonusu 4. Ranga: +80% bonusu 5. Ranga: +100% bonusu |
Mutated Defenses | Pasywna | Gdy pet ma mało zdrowia, zyskuje redukcję przyjmowanych obrażeń i regeneruje swoje zdrowie. Redukcja przyjmowanych obrażeń: +30% Regeneracja zdrowia: +40% od maksymalnej wartości zdrowia Czas odnowienia: 15 |
Master - 5. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Burst Aid | Action Skill Augment | Po użyciu Gamma Burst, szczelina pozostaje przez czas działania umiejętności. Stojąc blisko szczeliny Fl4k oraz jego sojusznicy regenerują zdrowie. Regeneracja zdrowia: +20% od maksymalnej wartości zdrowia na sekundę |
Pack Tactics | Pasywna | Fl4k oraz jego pet mają bonus do zadawanych obrażeń oraz maksymalnego zdrowia. 1. Ranga: +5% do zadawanych obrażeń, +5% do maksymalnej wartości zdrowia 2. Ranga: +10% do zadawanych obrażeń, +10% do maksymalnej wartości zdrowia 3. Ranga: +15% do zadawanych obrażeń, +15% do maksymalnej wartości zdrowia |
Shared Spirit | Pasywna | Gdy Fl4k ma mało zdrowia, część obrażeń, które otrzymuje, współdzieli z towarzyszem (pet). Współdzielone obrażenia: +50% |
Master - 6. poziom Skill Tree
Skill | Typ umiejętności | Efekt |
---|---|---|
Dominance | Pasywna | Melee Override Skill. Przeciwnik zamienia się na krótką chwilę w sojusznika. Efekt działa dłużej na bestiach. Cel traci cały czas zdrowie do momentu, aż umrze lub efekt przestanie działać. Tylko jeden przeciwnik na raz może zostać zdominowany. Jeden przeciwnik może być tylko raz zdominowany. Czas trwania dominacji: 12 sekund Cel traci 2% od maksymalnej wartości zdrowia na sekundę |
Poprzednio: Borderlands 3 - Moze: drzewka umiejętności i zdolności
Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Borderlands 3 - Zane: drzewka umiejętności i zdolności